wobberdobbers Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 Bijna al mijn gevonden caches van de laatste tijd woorden nog steeds weergegeven alszijnde nietgevonden ????? en wanneer ik corrigeer logs doe zijn er steeds 150 toot 175 wachtende voor me weet iemand een oplossing?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wirless Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 Geduld is een schone zaak. Zoek en lees even op het forum en je vind je antwoord. Gaat het om de natuur beleving of om de puntjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 De oplossing.. als ik bovenstaande lees, even geduld hebben. Lees ook dit eens... http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=12393 Hierbij sluit ik ook het topic er zijn er al tientallen van, als er even met de zoekfunctie wordt gekeken dan weet je al de andere antwoorden en info berichten ook. Fffff geduld dus. ThnX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten