Fred316 Geplaatst 15 november 2008 Geplaatst 15 november 2008 Mijn eerste vraag als newbie..... Hoe kan ik van A naar B gaan met deze GPS? En dan bedoel ik in feite door coordinaten in te voeren......niet iets kiezen op een kaart ofzo. Ik heb nauwelijks ervaring met GPS devices, ben een paar maal met een collega meegeweest Geocachen en op zijn GPS was het kinderlijk eenvoudig (Magallan 210) echter op mijn vandaag gekochte HGx krijg ik het niet klaar..... Wellicht staat het ergens in de userguide echter zal ik er wel overheen kijken want ik vind die info namelijk niet. Hopelijk (en dat neem ik wel aan) kan iemand van jullie mij wel uit de brand helpen hiermee? Alvast bedankt voor het antwoorden op deze n00b vraag. Grtz, Fred.
zonnestraal Geplaatst 15 november 2008 Geplaatst 15 november 2008 Mijn eerste vraag als newbie..... Hoe kan ik van A naar B gaan met deze GPS? En dan bedoel ik in feite door coordinaten in te voeren......niet iets kiezen op een kaart ofzo. Ik heb nauwelijks ervaring met GPS devices, ben een paar maal met een collega meegeweest Geocachen en op zijn GPS was het kinderlijk eenvoudig (Magallan 210) echter op mijn vandaag gekochte HGx krijg ik het niet klaar..... Wellicht staat het ergens in de userguide echter zal ik er wel overheen kijken want ik vind die info namelijk niet. Hopelijk (en dat neem ik wel aan) kan iemand van jullie mij wel uit de brand helpen hiermee? Alvast bedankt voor het antwoorden op deze n00b vraag. Grtz, Fred. Probeer het eens in het hoofdmenu-knop "mark" dan je coord invoeren en vooral niet vergeten op te slaan. Dan weer via het hoofdmenu-knop "find" het WP selecteren, dan kan je er zo naar toe
Fred316 Geplaatst 15 november 2008 Auteur Geplaatst 15 november 2008 (bewerkt) Sow...je bent idd een zonnestraaltje..... Thanks !!!!! Het werkt prima. Kan ik morgen eens mijn eerste zelfstandige Cache gaan doen: GC11992 (hier ergens om de hoek). Grtz, Fred. 15 november 2008 bewerkt door Fred316
Aanbevolen berichten