Team Noorderlingen Geplaatst 24 augustus 2008 Geplaatst 24 augustus 2008 Allen, Tot op heden heb ik altijd tracklogs, WP's en routes vanuit mijn Vista Hcx probleemloos over kunnen halen naar Mapsource. Vandaag echter weggeweest met de GPS en kreeg nu met geen mogelijkheid de data van de GPSr naar Mapsource. Wanneer ik 'ontvangen van apparaat' kies in Mapsource, dan zie je VOOR het overladen in de GPSr de tekst 'transfer gereed' verschijnen en schakelt de vista zichzelf uit. Data is echter niet in Mapsource overgekomen. Na g7towin geprobeerd te hebben om de data van de GPS te krijgen, kreeg ik de meeste data wel van de GPS. In g7towin kon ik zien dat 1 route niet goed over kwam. Na deze specifieke route handmatig op de GPSr verwijderd te hebben, kreeg ik daarna wél alle andere data zonder problemen naar Mapsource. Komt dit iemand bekend voor? Het leek mij geen Mapsource probleem, maar een probleem dat specifiek aan een geprogrammeerde route gekoppeld was. Maar wat was er dan mis met die route.
Aanbevolen berichten