H@ria Geplaatst 20 augustus 2008 Geplaatst 20 augustus 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Sinds kort ben ik de trotse bezitter van de Garmin colorado 300. Maar ik zit met een probleem, bij het maken van route's in de GPS. Ik heb de TOPO kaart van Nederland geïnstalleerd (dus een routeerbare kaart) en als ik dan voor de optie "fiets of Auto" kies en de optie "afgelegde afstand" in de routebepaling, en dan een route activeer die ik gemaakt heb, krijg ik steeds de melding "Routeberekeningsfout: geen wegen nabij beginpunt. Terwijl ik wel op een weg begin en staat. Kies ik voor de optie "niet over de weg" gaat het wel goed. Maar ik zou wel graag over de weg willen kiezen, met de auto bijv. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben en dat iemand me met raad en daad kan bijstaan. 20 augustus 2008 bewerkt door H@ria
montebaldo Geplaatst 20 augustus 2008 Geplaatst 20 augustus 2008 Deze melding klopt wel want op TOPO kaarten kun je niet routeren of navigeren. Hiervoor moet je City Navigator (CN) installeren Happy caching Montebaldo
H@ria Geplaatst 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst 20 augustus 2008 Deze melding klopt wel want op TOPO kaarten kun je niet routeren of navigeren. Hiervoor moet je City Navigator (CN) installeren Happy caching Montebaldo Hoi, bedankt voor deze informatie. Beetje een tegenvaller, moet ik nog een kaart aanschaffen.
Aanbevolen berichten