hike_and_bike Geplaatst 16 augustus 2008 Geplaatst 16 augustus 2008 Ik heb gezocht in het forum, maar kan het even niet vinden. Misschien kan iemand mij helpen. Ik wil direct in oziexplorerCE een waypoint invoeren m.b.v. coordinaten, dus b.v.: N 53.04110 E 5.59785 Dikke kans dat ik er overheen kijk, maar ik kom er even niet uit Stoney
0 Goofy Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Links onder beginnen, File, Waypoints, Create waypoint at position Met de oudere versie CE kom je dan in het scherm : Waypoint properties met een knop Edit Position Met versie 2 wordt dan het waypoint geplaatst op de kaart Daarop met de pen op leunen geeft een nieuw scherm met de mogelijkheid Edit Position. Daar kun je het coordinaat wijzigen naar de gewenste waarde
0 hike_and_bike Geplaatst 18 augustus 2008 Auteur Geplaatst 18 augustus 2008 Links onder beginnen,File, Waypoints, Create waypoint at position Met de oudere versie CE kom je dan in het scherm : Waypoint properties met een knop Edit Position Met versie 2 wordt dan het waypoint geplaatst op de kaart Daarop met de pen op leunen geeft een nieuw scherm met de mogelijkheid Edit Position. Daar kun je het coordinaat wijzigen naar de gewenste waarde Bedankt voor je antwoord. Zo lukt het in ieder geval.
Vraag
hike_and_bike
Ik heb gezocht in het forum, maar kan het even niet vinden. Misschien kan iemand mij helpen.
Ik wil direct in oziexplorerCE een waypoint invoeren m.b.v. coordinaten, dus b.v.:
N 53.04110 E 5.59785
Dikke kans dat ik er overheen kijk, maar ik kom er even niet uit
Stoney
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten