H@ria Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Hallo allemaal, Ik ben de laatste dagen wat aan het stoeien met GSAK, wat een heel leuk progamma is. Maar ik heb een probleem, waar ik nog (niet) uit kom. Misschien dat één van jullie me kan helpen. Als ik bestanden selecteer om te uploaden naar mijn GPS (magellan explorist 500), gaat alles goed. GSAK zegt dat er met succes verzonden is naar GPS. Als ik dan de bestanden ga opzoeken staat er inderdaad een icoontje (een soort bladzijde) met de naam van het bestand, deze ga ik dan openen, de GPS zegt dat die het bestandje gaat sorteren en dan niets meer. Dan kom ik weer in het schermpje waar niets in staat, alleen dat ik "één niv. omhoog kan. Het probleem doet zich ook voor met "Magellan Geocache Manager" en ook met "mapsenlite". Wat doe ik verkeerd????
Team NN Geplaatst 20 september 2008 Geplaatst 20 september 2008 Weet je zeker dat het bestandje wel inhoud heeft? Maak anders eerst een kopie naar je PC. Open dit bestand. Als het goed is zie je de namen en de waypoints. Als je deze kopieert naar je GPS zou het gewoon goed moeten gaan. Ik vind het nl. vreemd dat je wel het bestand ziet, maar dat het lijkt alsof er niets in staat. Let er wel op of je in het interne geheugen van je GPS zoekt of op de (waarschijnlijk aanwezige) SD kaart. Door te kiezen voor "niveau omhoog" kom je vanzelf bij de keuze "SD-kaart" of intern geheugen. Ik heb er ook niet zo heel veel verstand van, maar bij mij werkt het wel...
marieholm Geplaatst 27 september 2008 Geplaatst 27 september 2008 (bewerkt) Kijk je wel naar het goede bestand? Zie Bestandsstructuur op blz.30 Referentiehandleiding. Staat in Actieve setup: Mijn POI's. De keuze naar de goede map? Zie blz.85 Succes. Marieholm. 27 september 2008 bewerkt door marieholm
Aanbevolen berichten