Kuifje & de Picaro's Geplaatst 6 juli 2008 Geplaatst 6 juli 2008 Wat we ook proberen, we krijgen het niet voor elkaar.......... Ik probeer al tijden de traditionele cachekaarten in beeld te krijgen en dan keurig klikken op "niet gevonden" zodat we snel en overzichtelijk zien waar we even naar toe kunnen. Wat heb ik al gedaan? Ik heb via de browser-instellingen al aangegeven dat ik de traditionele kaarten in beeld wil en vervolgens geklikt op "Voorkeur bewaren", het systeem geeft dan keurig aan dat hij dat voor me gaat doen. Wanneer ik vervolgens weer op de kaarten wil kijken, blijven die enge ballonnen, zonder enig onderliggende kaart, alleen dus die ballonnen op een grijs vlak, komen....... Ook geeft het systeem aan dat als ik de "Niet gevonden kaart" wil zien dat ik moet inloggen op het forum, dat doe ik, ga weer naar geocaching.nl maar opnieuw geen keurige traditionele kaart met stippen waar we nog moeten cachen. Wie kan me alsjeblieft helpen??
pa3ems Geplaatst 6 juli 2008 Geplaatst 6 juli 2008 De traditionele kaart vergt minder van de computer, de Google kaart behoorlijk wat meer. Dat is de reden dat de onderliggende kaart bij de Google-map niet meekomt of niet alle caches getoond worden. Verder vermoed ik dat je de browser zo hebt ingesteld dat hij niet alle cookies acccepteert. Dat is wel een voorwaarde om de traditionele kaart te krijgen.
Kuifje & de Picaro's Geplaatst 6 juli 2008 Auteur Geplaatst 6 juli 2008 Bedankt voor de reactie maar wat ik ook probeer met mijn (browser)instellingen het lukt me niet. Ik de site al bij "Vertrouwde sites" gezet met een laag beveiligingsniveau, maar als ik dus vinkjes zet bij mijn gewenste voorkeuren blijven ze gewoon niet staan, al is dat niet gewoon heb ik van mijn zus begrepen. Wellicht iemand met dezelfde ervaring die nog info kan verstrekken?? Heel erg graag.
GeoVlinder Geplaatst 6 juli 2008 Geplaatst 6 juli 2008 (bewerkt) Het enige wat ik kan bedenken dat je, wat ik ook weleens doe, een paar pagina's terug gaat, waardoor ie wat je net hebt gedaan ook weer terug draait. Zo log ik tegenwoordig eerst in en ga dan pas verder kijken, als ik pas inlog op het moment dat ik ergens niet meer kan komen zonder ingelogt te zijn, heb ik ook altijd dat ik later ineens toch niet meer ben ingelogd. Een goeie optie is om remember me te kiezen, maar dat moet je willen en kunnen (cookies toestaan). Ik zou zeggen blijven proberen, op zich doe je het goed, het moet een keer lukken! groetjes GeoVlinder ps Al andere browser geprobeerd? 6 juli 2008 bewerkt door GeoVlinder
Aanbevolen berichten