Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

ik zoek iemand uit Den Haag of vlakbij, om een idee voor een cache uit te werken. Liefst iemand met veel ervaring.

Ik woon zelf in Veghel, maar vind het zonde van mijn idee, om hem hier in de buurt te leggen ipv daar waar deze cache thuishoort.

Het wordt een puzzelcache, dus die maak ik zelf en de pagina kan ik ook wel.

Maar ik heb sowieso hulp nodig met het meten en checken van de coords. en als ie eenmaal ligt met het onderhoud.

Mogelijk kan diegene ook helpen met de toestemming, is vaak makkelijker als je uit de buurt komt!

groetjes GeoVlinder

ps Ik heb er absoluut geen haast mee, dus het kan rustig aan! Maar omdat het idee al ruim een jaar door mijn hoofd spookt en deels in de la ligt (en ik mijn hoofd aan het leegmaken ben) dacht ik laat ik het gewoon alvast vragen! Wie weet?

@mod: Staat dit onderwerp wel op de juiste plek????

• 1 month later...
Geplaatst

Ruim een maand na deze oproep, kreeg ik vandaag weer een pb met het aanbod om mee te helpen. (sorry vergeten hier te melden dat ik al iemand gevonden heb :blush: )

Na diverse voorrondes en zware beproevingen is het gps-gek die de wedstrijd gewonnen heeft :thumbup: , dus helaas met nieuwe aanmeldingen kan ik niks meer doen.

Bij een volgende verkiezing is natuurlijk iedereen weer welkom om zich aan te melden. :D

Alleen weet ik nog niet de locatie, dus vooraf aanmelden heeft geen zin.

Dank aan allen voor hun aanbod, was positief verbaasd over het aantal reacties en de bereidheid om mij te helpen. :dribble:

We nemen rustig de tijd voor het maken van de cache die ik in gedachten heb, dus nou niet :no: vanaf vandaag die kaart gaan refreshen tot je hem ziet verschijnen, dan ben je nog wel wat weken/maanden bezig!

groetjes GeoVlinder

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...