evenrooy Geplaatst 30 juni 2008 Geplaatst 30 juni 2008 Ik wil graag op mijn Etrex legend Hcx op één microsd kaartje zowel city navigator als topo nl zetten, echter lukt me alleen de overdracht via img2gps wat daarbij het ene programma het andere overschrijft zodat je het niet samen op je gps tegelijktijdig kan gebruiken. Ik wil n.l. via kaartinfo schakelen maar ik weet niet of dat mogelijk is. Of moet ik dan beide programma's op verschillende microsd kaartjes zetten en steeds deze wisselen?
pa3fus Geplaatst 30 juni 2008 Geplaatst 30 juni 2008 Als het goed is heb je bij je GPS het programma mapsource ontvangen, hiermee kun je dit zonder problemen doen. Selecteer een kaart en vervolgens de kaartdelen die je wilt uploaden, selecteer vervolgens een andere kaart (bijv je topo) en kies ook hier de kaartdelen die je wilt uploaden. Zodra je nu gaat uploaden wordt er van beide kaarten die delen in je GPS gezet die je geselecteerd hebt. Als alles klaar is zul je op de GPS de kaartdelen apart aan en uit kunnen zetten. Er zijn ook mogelijkheden om kaarten transparant te maken, dan kun je beide tegelijk actief laten. Nadeel is dan volgens mij wel dat de reactie wat trager is van je GPS. Succes met proberen. Groeten Jan-Willem.
Aanbevolen berichten