heidie und peter Geplaatst 13 juni 2008 Geplaatst 13 juni 2008 Hallo Hoe is jullie ervaring met deze update Ik heb een Intel Pentium met 1.6 ghz kloksnelheid en 2 gb intergeheugen Nu als ik een kaart verschuif duurt het even voordat dekaart is opgebouwd..... Hebben jullie daar ook problemen mee...? Of komt het door het oudere systeem Piet
0 Team de motormuizen Geplaatst 13 juni 2008 Geplaatst 13 juni 2008 Het wil wel helpen als de detaillering op laag staat en niet op hoogste. Dan wordt het beeld sneller opgebouwd ook op een minder snelle PC.
0 Mars Express Geplaatst 13 juni 2008 Geplaatst 13 juni 2008 Hallo Hoe is jullie ervaring met deze update Ik heb een Intel Pentium met 1.6 ghz kloksnelheid en 2 gb intergeheugen Nu als ik een kaart verschuif duurt het even voordat dekaart is opgebouwd..... Hebben jullie daar ook problemen mee...? Of komt het door het oudere systeem Piet Deze beta van Mapsource is enorm veel trager dan de officiele versie 6.13.7. Het kaartje ziet er wel wat fraaier uit vind ik zelf, al had het nu aanwezige '3D' effect van mij niet gehoeven. Ben benieuwd of de snelheids problemen met de volgende beta verholpen zullen zijn. Tot die tijd blijf ik gewoon 6.13.7 gebruiken. Overigens staat die nog gewoon op je systeem, de beta start alleen dan, als je die expliciet kiest in je start menu.
Vraag
heidie und peter
Hallo
Hoe is jullie ervaring met deze update
Ik heb een Intel Pentium met 1.6 ghz kloksnelheid en 2 gb intergeheugen
Nu als ik een kaart verschuif duurt het even voordat dekaart is opgebouwd..... Hebben jullie daar ook problemen mee...?
Of komt het door het oudere systeem
Piet
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten