Een maand geleden heb ik een GPS V van Garmin gekocht. In de doos zat de CD "Mapsource City Select Europe v4.0". Op internet gezien dat inmiddels versie 5 uit is van deze software. Ik vond het raar dat ik niet de laatste versie gekregen had in de doos bij mijn aankoop. Op internet gekeken op www.garmin.nl, maar daar stond niets over een update aanbieding. Wel stond er iets over een update aanbieding van de software "Mapsource Metroguide" voor bij de Etrex-serie. Vervolgens heb ik Sailtron (importeur van Garmin in Nederland) gebeld en gevraagd of er ook een update aanbieding was voor de "Mapsource City Select Europe"-software. En tot mijn verbazing werd er verteld dat ik alleen maar een mailtje moest sturen naar sailtron@sailtron.nl en ik moest daarin mijn naam en adres vermelden en dan kreeg ik kostenloos een update toegestuurd, omdat ik na 24-01-2003 mijn GPS V gekocht had. Anders moest ik wel iets betalen, maar hoeveel weet ik niet. Binnen enkele dagen heb ik een CD ontvangen met de update . Dit vind ik een goede service en zeker een tip voor anderen! De installatie was simpel en de unlock code verkrijgen, is gewoon precies doen wat er op het bijgevoegde papier staat. Ik heb nog niet veel tijd gehad om de verschillen te bekijken. In ieder geval is Zweden nu in z'n geheel toegevoegd.
Vraag
Gast mjo
Een maand geleden heb ik een GPS V van Garmin gekocht. In de doos zat de CD "Mapsource City Select Europe v4.0". Op internet gezien dat inmiddels versie 5 uit is van deze software. Ik vond het raar dat ik niet de laatste versie gekregen had in de doos bij mijn aankoop. Op internet gekeken op www.garmin.nl, maar daar stond niets over een update aanbieding. Wel stond er iets over een update aanbieding van de software "Mapsource Metroguide" voor bij de Etrex-serie. Vervolgens heb ik Sailtron (importeur van Garmin in Nederland) gebeld en gevraagd of er ook een update aanbieding was voor de "Mapsource City Select Europe"-software. En tot mijn verbazing werd er verteld dat ik alleen maar een mailtje moest sturen naar sailtron@sailtron.nl en ik moest daarin mijn naam en adres vermelden en dan kreeg ik kostenloos een update toegestuurd, omdat ik na 24-01-2003 mijn GPS V gekocht had. Anders moest ik wel iets betalen, maar hoeveel weet ik niet. Binnen enkele dagen heb ik een CD ontvangen met de update
. Dit vind ik een goede service en zeker een tip voor anderen! De installatie was simpel en de unlock code verkrijgen, is gewoon precies doen wat er op het bijgevoegde papier staat. Ik heb nog niet veel tijd gehad om de verschillen te bekijken. In ieder geval is Zweden nu in z'n geheel toegevoegd.
Marco.
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten