Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 (bewerkt) Hallo, Soms heb ik weleens als ik aan het cachen bent dat ik een bocht om moet ? terwijl er geen bochten aan de pas komen. laast was ik aan het zoeken en kwam dat weer. dan wijst die gewoon een andere kant op. het zoeken word een stuk moeilijker. hoe kan ik dit verwijderen of wijzigen. Groet meaneye zie foto http://picasaweb.google.nl/mark.honsbeek/G...644465993087762 11 februari 2008 bewerkt door Meaneye
GeoFlowers Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 Leuke foto, maar als de eveneens gegeven fotolocatie dat is wat ik denk kan je de link beter weghalen of wijzigen! Ik hoop dat ik het mis heb, anders denk ik dat de cache-eigenaar dit niet leuk vindt.
Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Geplaatst 11 februari 2008 Leuke foto, maar als de eveneens gegeven fotolocatie dat is wat ik denk kan je de link beter weghalen of wijzigen! Ik hoop dat ik het mis heb, anders denk ik dat de cache-eigenaar dit niet leuk vindt. Het is een tradionele cache, met google earth zie je ook dat die daarlegt, maar het antwoord heeft niks te maken met mijn vraag
GeoFlowers Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 (bewerkt) Sorry, had niet gekeken wat voor een soort cache dit was. Ik denk dat je de GPS nog op het volgen van een route hebt staan. Als je de instelling via Waypoint" en dan "Go to" zet krijg je geen kromme route pijltjes. 11 februari 2008 bewerkt door GeoFlowers
Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Geplaatst 11 februari 2008 ja kan, maar heb jij ook een garmin vista dan ? maar zeg ik heb ehm nu op koers zetten, ipv peiling. met peiling kreeg ik namelijk problemen dat die peil haaks gaat staan.
De Roode Loper Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 Misschien weet Kapitein Haak hier meer over
Aanbevolen berichten