bartjedelft Geplaatst 22 december 2007 Geplaatst 22 december 2007 Ik heb een Magellan Explorer XL en hab 2 vragen: 1. ik had bij de CONVERSION bij de wtart eerst het Nederlandstailge menu, maar nu plotseling het Engelse. Hoe kom ik weer naar Nederlands ? 2. Bij de GEOcaching manager wordt het bestand van de PC naar de 3,5" floppy diskdrive gestuurd. Mijn GPS systeem zit aan de USB poort. Bedankt voor jullie antwoorden, Bartjedelft
Walk The Line Geplaatst 23 december 2007 Geplaatst 23 december 2007 Ik heb een Magellan Explorer XL en hab 2 vragen:1. ik had bij de CONVERSION bij de wtart eerst het Nederlandstailge menu, maar nu plotseling het Engelse. Hoe kom ik weer naar Nederlands ? 2. Bij de GEOcaching manager wordt het bestand van de PC naar de 3,5" floppy diskdrive gestuurd. Mijn GPS systeem zit aan de USB poort. Bedankt voor jullie antwoorden, Bartjedelft Hoi Bartjedelft, (1) heb je, "menu; voorkeuren; taal", al geprobeerd ? (2)via "op slaan als" het juiste 'pad' aangeven misschien ??, de file's zouden normaal in "mijn documenten" worden opgeslagen succes, heb zelf een expl 210
Walk The Line Geplaatst 23 december 2007 Geplaatst 23 december 2007 Hoi Bartjedelft, (1) heb je, "menu; voorkeuren; taal", al geprobeerd ? (2)via "op slaan als" het juiste 'pad' aangeven misschien ??, de file's zouden normaal in "mijn documenten" worden opgeslagen succes, heb zelf een expl 210 Oeiiii, sorry ik zie net dat er wel heel veel verschil is tussen bijde GPR'ssen, dus heb je misschien niet veel aan m'n tip's, succes
Aanbevolen berichten