Team Firefox Geplaatst 14 december 2007 Auteur Share Geplaatst 14 december 2007 En de tijdelijke oplossing: Van de zomer is de schade aan de masten zelf pas hersteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3fus Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 Beetje houtje touwtje oplossing zo te zien, maar ach, het werkt, en daar gaat het om. Ik meen trouwens dezelfde vrachtwagens met pontons ook te hebben gezien bij de "kazerne" van Hedel, net ten zuiden van de brug, en dan laat men genisten uit Wezep komen. Iets wat me als zendamateur dan weer opvalt is het feit dat op de laatste foto van team FF een antenne bovenop de hoogspanningsmast zit, waarschijnlijk vanwege telefonie. Zo heeft die partij er waarschijnlijk ook nog een klusje bij. Groeten Jan-Willem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 14 december 2007 Auteur Share Geplaatst 14 december 2007 (bewerkt) Beetje houtje touwtje oplossing zo te zien, maar ach, het werkt, en daar gaat het om. Ik meen trouwens dezelfde vrachtwagens met pontons ook te hebben gezien bij de "kazerne" van Hedel, net ten zuiden van de brug, en dan laat men genisten uit Wezep komen. Iets wat me als zendamateur dan weer opvalt is het feit dat op de laatste foto van team FF een antenne bovenop de hoogspanningsmast zit, waarschijnlijk vanwege telefonie. Zo heeft die partij er waarschijnlijk ook nog een klusje bij. Groeten Jan-Willem. Inderdaad houtje-touwtje, ik ben benieuwd of het de voorjaarsstormen gaat overleven Ik dacht ook dat ze uit Hedel kwamen, maar daar zit de opleiding van de Genie, dus weer wat geleerd. De meeste van die jongens waren al meer dan 24 uur achtereen in de weer, dus wel petje af voor de inzet 14 december 2007 bewerkt door Team Firefox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden