Gast Sweikies Geplaatst 20 juni 2003 Share Geplaatst 20 juni 2003 Ik ben op zoek naar een site waar ik op straatniveau coordinaten kan vinden. Wie weet of er zo'n site is en indien die er is welke? Als ik dus b.v. de Kerkstraat in Amsterdam zoek welke coordinaten horen daar dan bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 20 juni 2003 Share Geplaatst 20 juni 2003 Maporama doet het. Tik de adresgegevens in, en je krijgt een kaartje. Onderaan vind je coördinaten, maar let op: ze zijn in de vorm graden-minuten-seconden en in decimaal verdeelde graden, dus niet in de bij geocaching gebruikelijke graden-decimaal verdeelde minuten. ++ Lex ++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast cyclop Geplaatst 20 juni 2003 Share Geplaatst 20 juni 2003 Is het soms ook mogelijk dat als je de coordinaten weet, een kaartje van deze plaats te krijgen bij Maporama. Bij MapQuest kan dit namelijk wel en dan staat de coordinaten in het adres verwerkt. Maar Maporama heeft veel mooiere kaartjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigBird Geplaatst 20 juni 2003 Share Geplaatst 20 juni 2003 Kijk eens naar CacheMaps. Hierin worden 15 verschillende online kaarten ondersteund op basis van coordinaten. In de Link Area van de site staan de url's van de mapservers. Ook van die servers die alleen een webinterface bieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden