daantje Geplaatst 18 november 2007 Geplaatst 18 november 2007 Hallo, Misschien staat het op dit forum al, heb het ook wel ergens gelezen, maar ik weet nog steeds niet hoe ik het probleem moet oplossen. We willen een cache uitzoeken, maar ik krijg maar een aantal caches te zien op de kaart. Ook als ik inzoom worden het er niet meer. Doe ik nu iets fout of ligt het aan iets anders? Tja....ik ben echt een newbie!! groetjes daantje
pa3fus Geplaatst 18 november 2007 Geplaatst 18 november 2007 Waarschijnlijk maak je gebruik van de "nieuwe" google kaarten. Afhankelijk van je versie van gebruikte browser, snelheid pc en hoeveelheid geheugen loopt dit niet altijd even lekker. Zelf werk ik met IE versie 6 en maak nog steeds lekker gebruik van de traditionele kaarten. Via de link: http://www.geocaching.nl/diy/ kun je je browser voorkeuren aanpassen en dus de "standaard" kaarten gaan gebruiken. Let op: waarschijnlijk zul je eerst een activatiecode aan moeten vragen om van de "uitgebreide" functionaliteit gebruik te kunnen maken. Hoe je dit moet doen staat wel beschreven op de eerder aangehaalde pagina. Groeten Jan-Willem.
daniëlle Geplaatst 18 november 2007 Geplaatst 18 november 2007 Waarschijnlijk maak je gebruik van de "nieuwe" google kaarten.Afhankelijk van je versie van gebruikte browser, snelheid pc en hoeveelheid geheugen loopt dit niet altijd even lekker. Zelf werk ik met IE versie 6 en maak nog steeds lekker gebruik van de traditionele kaarten. Via de link: http://www.geocaching.nl/diy/ kun je je browser voorkeuren aanpassen en dus de "standaard" kaarten gaan gebruiken. Let op: waarschijnlijk zul je eerst een activatiecode aan moeten vragen om van de "uitgebreide" functionaliteit gebruik te kunnen maken. Hoe je dit moet doen staat wel beschreven op de eerder aangehaalde pagina. Groeten Jan-Willem. bedankt voor de tip Jan-Willem, ik ga het proberen!! groeten Daantje
daniëlle Geplaatst 18 november 2007 Geplaatst 18 november 2007 Gelukt, eindelijk kan ik weer eens rondsnuffelen wat er zoal niet te vinden is aan caches bij ons in de omgeving. Alsnog bedankt Jan-Willem!! groetjes Daniëlle
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden