Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als Charter Member van de .com site heb je de mogelijkheid om Pocket Queries aan te maken. (Dit levert fantastische mogelijkheden op, vooral in combinatie met CacheMaps) Maar...

Er bestaat ook zoiets als een Locationless cache, momenteel zo'n 300 wereldwijd. Nu heb ik geprobeerd om een Pocket Query aan te maken om al die Loc.less caches in CacheMaps te stoppen maar dat lukt niet. De pocket Query Generator verplicht je om een Origin op te geven en de gein van een Loc.less cache is nu juist dat hij dat niet heeft. Het zou nog kunnen als je vervolgens de range op 20.000 km zou kunnen zetten, dan bestrijk je alsnog de hele aardbol maar helaas, die gaat niet verder dan 750 km. Is er iemand met ervaring in deze materie die ee oplossing weet? Of is dit iets om met de .com site op te nemen?

groet,

Jaap.

Geplaatst

Zet Type op Locationless (reverse) Cache

Selecteer bij Countries alle landen in de lijst (bovenste selecteren, naar beneden gaan, shift indrukken en onderste selecteren)

Verder niks aangeven.

Werkt als een trein :blush: ook in CacheMaps.

Succes,

BigBird :D

Geplaatst

Kijk, dat was nou net de tip die ik nodig had!

Ik ben gewoon te bescheiden :yes: en bovendien ook zo gewend aan al die standaard afrol menutjes waarbij je maar één land kunt kiezen. :blush:

Bedankt Bert! :D

Jaap.

Geplaatst

hmmm, ik heb het geprobeerd maar krijg nog steeds maar 80 van de 300 caches binnen. Ik vermoed dat het merendeel in zee o.i.d. ligt en dus niet onder een specifiek land valt. Moet het nog ff controleren maar werken als een trein doet het nog niet echt.

Jaap.

Geplaatst (bewerkt)

Ik krijg er inderdaad ook 80.

Heb me nooit afgevraagd of ik ze wel allemaal kreeg :dribble:

Volgens mij kan je geen cache aanmelden zonder een land aan te geven, dus dat is vreemd.

Heeft het niet iets te maken met het nieuwe nummerschema dat sinds afgelopen weekend in gebruik is. Volgens mij kwam ik ergens tegen dat daardoor een heleboel caches niet meer zichtbaar waren oid. Ik zal het eens opzoeken.

Gevonden!. Hierin een discussie over hoe alle Locationless caches te vinden. Met daarin een link naar de oplossing: Twee queries!

Een met alle Landen en een met alle Staten. De USA blijkt niet als land in de lijst van landen te zitten! Dus je miste alle LC's in de US.

Op dit moment kan je geen locationless caches meer plaatsen. Komt wel weer terug volgens Jeremy. Zie deze thread.

CU

BigBird ;)

bewerkt door BigBird
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...