Spring naar bijdragen
  • 0

Google Earth naar MapSource naar Garmin GPSMap 60CS

Vraag

Geplaatst

Dag allemaal,

Omdat ik (helaas) niet veel meer achter het internet kan zitten (militair) kan ik er niet achter komen of het mogelijk is om door middel van satellietbeelden van Google Earth eigen MapSource kaarten te maken.

Door de weeks heb ik gelukkig m'n laptop wel en kan daarom wel uitgebreide handleidingen lezen.

Mijn vraag is dus: is het mogelijk om satellietbeelden van Google Earth eigen MapSource kaarten te maken en met welke software?

Alvast bedankt voor een reactie!

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Dag allemaal,

Omdat ik (helaas) niet veel meer achter het internet kan zitten (militair) kan ik er niet achter komen of het mogelijk is om door middel van satellietbeelden van Google Earth eigen MapSource kaarten te maken.

Door de weeks heb ik gelukkig m'n laptop wel en kan daarom wel uitgebreide handleidingen lezen.

Mijn vraag is dus: is het mogelijk om satellietbeelden van Google Earth eigen MapSource kaarten te maken en met welke software?

Alvast bedankt voor een reactie!

Hoi,

In theorie is het denk ik wel mogelijk. Maar als je weet dat een mapsource-kaart een vector-kaart is en je gaat bedenken hoeveel tijd je kwijt zult zijn om een pixel-afbeelding uit Google Earth over te trekken met lijnen en poligonen, dan zul je je nog wel even bedenken. Denk ik. Er is elders op het forum een draadje over: Kaarten voor de Garmin GPS, Maak ze zelf.. Lees dat maar eens door en krab je daarna maar eens achter de oren...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...