Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik zit met een probleem.

Komende zaterdagochtend 3 november wil ik met een groep van 15 mensen de wandeling gaan doen bij Nuenen (De Zegge: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCRDZQ)

Maar door allerlei logistieke problemen kan ik de tocht niet vooruit lopen, om voor de kinderen uit de groep extra surprises in de cache te leggen. Ik heb hem wel al eens eerder gedaan.

En de GPS kan ik pas vrijdagavond ophalen...

Kortom, ik heb hulp nodig met de coordinaten van de cache, zodat ik ze op Google Maps kan invoeren. Op basis van de sattelietfoto denk ik dat ik de plek dan wel weer kan terugvinden.

Eindeloos veel dank!

Geplaatst
Hallo,

Ik zit met een probleem.

Komende zaterdagochtend 3 november wil ik met een groep van 15 mensen de wandeling gaan doen bij Nuenen (De Zegge: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCRDZQ)

Als ik de link gebruik dan krijg ik een melding dat de cache zogenaamd geunpublished is,

m.a.w. niet meer te lezen en niet meer te loggen.

Er is dan ook grote kans dat de route niet meer te vinden is, cq de cache niet meer aanwezig is in het bos.

Je zou een andere route uit kunnen kiezen, of toch zelf een tijdelijke route uitzetten die je na de wandeling weer opruimd.

Succes in ieder geval.

Groeten Jan-Willem.

Als ik de link gebruik dan krijg ik een melding dat de cache zogenaamd geunpublished is,

m.a.w. niet meer te lezen en niet meer te loggen.

Er is dan ook grote kans dat de route niet meer te vinden is, cq de cache niet meer aanwezig is in het bos.

Je zou een andere route uit kunnen kiezen, of toch zelf een tijdelijke route uitzetten die je na de wandeling weer opruimd.

Succes in ieder geval.

Groeten Jan-Willem.

Mmmmhhhmmm,

Waarschijnlijk een tijdelijk bugje bij Geocaching.com, maar nu kan ik de listing wel openen via :

De zegge.

Voorgaande bericht is derhalve niet meer van toepassing, succes met de wandeling.

PS, neem desnoods even contact op met de cachelegger, zo is er vast wel iets te regelen.

Groeten Jan-Willem.

Geplaatst (bewerkt)

Mensen, bedankt voor het meedenken.

Inmiddels via een persoonlijk bericht de locatie gekregen.

Bedankt Bram!

bewerkt door robcoers
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...