Spring naar bijdragen

Cache pagina in Nederlands of Engels?


Gast 108-1012845392

Aanbevolen berichten

Gast 108-1012845392

Jongens ik heb een vraag/opmerking. Ik ben heel blij dat er een nederelandse website is, omdat ik niet goed in engels lezen ben is dat een groot voordeel voor mij. Wat ik jammer vind. Is dat ik afentoe cache pagina's tegen kom die alleen in het engels zijn geschreven (op de nederlands website). Ik zelf vind dat erg vervelend.

Ik begrijp dat het er in het engels op staat, omdat het een internationale sport is. Maar het het is een nederlandse website. Nu is mijn vraag of mensen die een cache pagina maken het er in het nederlands op willenzetten. Je kan het dan ook altijd nog exstra in het engels op zetten. Ik zou dat erg geholpen zijn, en misschien wel meer mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 72-1010008309

...verzoek mee genomen in mijn plaatsingen van caches....ik weet dat ik alles alleen in engels doe....

Ga binnenkort mijn event pagina wel ff aanpassen, en het er in ned bijzetten.... :huh2:  :D  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

:withstupid: Ik zelf heb soms ook moeite met alleen een Engelse Cache en dan niet zozeer om het engels zelf maar door de manier van het engels van de plaatser.

Van de ander kant willen mensen uit het buitenland natuurlijk ook de cache kunnen lezen.

Misschien is het een optie in beide talen wat bij sommige cache's ook al gebeurt en wat ik dan ook zeer waardeer  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik ook top inderdaad! (2 talen)  

 

Misschien is het het handigst als je de betreffende cache-eigenaren gewoon effe een mailtje stuurt, dan voelen zij zich waarschijnlijk wel aangesproken.

Ik wilde mijn 'mediastad' cache ook in 2 talen doen maar daar kon ik te weinig karakters voor kwijt, het is dus een Nederlandse cachepagina geworden...  :sleepy:

 

Ik was gisteren even op Duitse, Italiaanse en Franse cachepagina's aan het kijken en daar viel me op dat ze [u:post_uid14]altijd[/u:post_uid14] een Engelse vertaling hebben gemaakt, dat vind ik echt geweldig!! :thumbs-up:

 

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Oeps Broek hebbie der al aangedacht dat er ook mensen zijn die wel engels kunnen lezen.Maar niet zelf hun cache kunnen vertalen..? ???  ???  ???

Alhoewel dan zal er onder de medecachers beslist iemand zijn die het wil vertalen...ben ik van overtuigd...toch..?? ???  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 108-1012845392
:P Ik ben blij dat jullie het er mee eens zijn. Het is gewoon het makkelijkste als het in twee talen staat. Ik denk ook dat er heus wel mensen zijn die willen helpen om het in het engels te schrijven. :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 98-1011086937

Vertaal service is geen echt probleem. Er is een online woordenboek Engels --> Nederlands --> Engels. Kom je er nog niet uit? Mail me!

 

Translation services are no real problem. Also there is an online dictionary English --> Dutch --> English. Can't figure it out? Mail me!

 

http://diction.travlang.com/DutchEnglish/

http://www.freedict.com/onldict/dut.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het inderdaad een goed plan is om 2talig te worden. Dan kunnen ook degene die minder in engels zijn meedoen.

 

Nu vroeg ik me alleen af of de logverhalen ook tweetalig moeten (heeft dat meerwaarde of is het alleen leuk) Ik heb net mijn eerste twee caches gelogd  :bigsmile: maar heb dat alleen in het nederlands gedaan.

Natuurlijk is het eigenlijk voor de makers (toch) maar ook voor toekomstige bezoekers van de cach...

 

Wat vinden jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Ik log nederlandse cache in het nederlands.

Buitenlandse cache in engels (of duits indien ze in duitsland zijn geplaatst)(frans loggen in frankrijk is geen optie want me frans is net babytaal..:-))

Ik heb vandaag voor het eerst een nederlandse cache in het engels gelogd omdat ik wist dat die door Blinky Bill was geplaatst en ik weet dat die in duitsland woont.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 108-1012845392

:laugh:  De logjes mogen van mij gewoon in de taal je het makkelijkste is voor de persoon. Ik wel blij dat iedereen zo positief gereageerd heeft op mijn verzoek/vraag. Bedankt. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook al vaak overwogen om caches in 2 talen te loggen, kost alleen 2x zoveel tijd...  :sarcasm:

Nu doe ik het vaak om en om, af en toe in het Nederlands en af en toe in het Engels...  :bigsmile:

In het Fries loggen vind ik trouwens wel een uitdaging!! :-)

 

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...