Hoi schijnbaar is mijn orginele inlog registratie ergens bewaard of hebben ze die bij .com terug gezet.
Want ik had ook met hen mailcontact gehad, en ze zouden me gegevens sturen, maar die zijn op de ene of andere manier nooit aangekomen. Dus dat zei ik hen en toen lag het probleem weer hier met hun reactie:
Hi Rick,
I'm sorry that you aren't receiving the emails you should. Some ISPs will blacklist geocaching.com and label us as a "bulk sender." This is true and false. While we do send emails in bulk, these filters do not distinguish between solicited and unsolicited bulk email. If this is the case you will need to contact your ISP and ask them to allow email from this IP address: 66.150.167.157
This is the originating IP for all mail from Geocaching.com.
If you have another email address you can use (typically the free web based gmail accounts are reliable for receiving email), you can temporarily change your email address on your account to help determine if the issue is ISP related.
I hope this helps.
Best Regards,
Jessica
Maar bij ziggo lag het ook niet (gebeld met de helpdesk)
Gelukkig is het nu opgelost en kan ik weer naar hartelust cachen en loggen en reageren en vragen stellen op alle fora.