Spring naar bijdragen

Runtime error


RikTheMachine

Aanbevolen berichten

Ik kon het antwoord zo snel nergens anders vinden.

 

Als ik een cache wil openen vanuit de kaart op gc.nl (oude en nieuwe kaart) krijg ik tegenwoordig steeds vaker de melding "runtime error". Ik kan dan vanaf de kaart geen cache beschrijvingen openen op gc.com.

Als ik zoek via gc.com/my lukt het wel om ze te openen (op het zelfde moment).

Ligt dit aan gc.nl, gc.com, mijn verbinding, mijn browser (FF) of aan de kaarten op gc.nl?

 

Hebben nog meer mensen hier last van en weet iemand wat ik hier aan kan doen...of is het gewoon geduld en blijven lachen?! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gelukkig, ik ben dus niet de enigste :blush:

het komt bij mij vaak voor vanuit de mailling link van nieuwe caches,

ga ik naar de pagina van gc zelf via de .com dan werkt het wel. raar maar de link is het zelfde maar niet werken. het lijkt dan of het toch aan onze browser ligt, maar ik kan nog niet ontdekken waarom.

 

grtz erik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via deze weg geen probleem.

Mooi niet... Ook via die weg gaat het fout.

Het gaat nml alleen fout bij caches waarbij additional waypoints op de webpagina getoond worden; en aangezien dat nog niet bij alle caches zo is, lijken sommige oplossingen wel te werken.

 

De enige manier waarop het (voorlopig) goed werkt, is eerst even een browservenster openen met geocaching.com; en deze open laten staan. Dan werken alle links wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle duidelijkheid, het is een probleem bij gc.com.

 

Het ligt niet aan gc.nl, je browser, of wat voor instellingen van "jou" dan ook.

 

Ik zelf heb ook "dikke" problemen hiermee tijdens het reviewen. Al mijn directe linkjes werken niet, dus ook niet naar de reviewers todo lijst. Dus eerst naar gc.com, dan naar de bewuste pagina voor te reviewen caches over de hele wereld, dan Nederland aanklikken, dan filteren en dan pas kan ik verder. 3 a 4 handelingen extra, terwijl ik op eigenlijk dezelfde url uitkom. Dit is sinds de laatse update van gc.com het geval. Het is bij hun bekend en volgens zeggen zijn ze er alle dagen, de hele dagen, mee bezig.

 

Het zou me niets verbazen dat over een aantal dagen alles weer veranderd is naar het oude, en dan kan Xaa weer beginnen met het wijzigen van de manier waarop de gegevens ingelezen worden. Dit is nu het afgelopen jaar al een paar keer zo gegaan.

 

Helaas doet "men" niets op het verzoek van de reviewers om eventuele aangebrachte wijzigingen eerst een tijdje te laten testen door zij die sowieso iedere dag online en ingelogd zijn, namelijk de reviewers.

 

Maar ga niet lopen knoeien met je browsers en instellingen, het ligt aan "hun" en niet aan "ons"en niet aan jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via deze weg geen probleem.

Mooi niet... Ook via die weg gaat het fout.

Het gaat nml alleen fout bij caches waarbij additional waypoints op de webpagina getoond worden; en aangezien dat nog niet bij alle caches zo is, lijken sommige oplossingen wel te werken.

DRL #1 is een cache met additional waypoints op de pagina. Tik DRL #1 in bij het venster keyword en ik heb er geen probleem mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via deze weg geen probleem.

Mooi niet... Ook via die weg gaat het fout.

Het gaat nml alleen fout bij caches waarbij additional waypoints op de webpagina getoond worden; en aangezien dat nog niet bij alle caches zo is, lijken sommige oplossingen wel te werken.

DRL #1 is een cache met additional waypoints op de pagina. Tik DRL #1 in bij het venster keyword en ik heb er geen probleem mee.

 

 

Het gaat ook niet iedere keer fout, maar soms is het om gek van te worden. Je moett dan via allerlei omwegen bij de betreffende cache komen.

Maar zoals kruimel al schreef, we zullen moeten wachten tot .com hun zaakjes weer op orden hebben.

 

Remunj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...