Jump to content
Remon

Garmin leverancier gezocht die niet inkoopt bij Sailtron

Recommended Posts

Ik ben opzoek naar een vervangend onderdeel voor mijn GPS ontvanger, maar bij welke winkel ik het artikel ook maar bestel, ik krijg telkens een tweedehands exemplaar. Zojuist weer, een exemplaar vol stof en moddersporen.

 

Ik vraag telkens om een nieuw exemplaar, maar heb zo het gevoel dat Sailtron (de Nederlandse importeur die aan winkels leverd) de onderdelen van binnengekomen kapotte GPS ontvangers halen.

 

Het gaat om een batterijdeksel voor een Etrex Euro/H.

Edited by Remon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vraag telkens om een nieuw exemplaar, maar heb zo het gevoel dat Sailtron (de Nederlandse importeur die aan winkels leverd) de onderdelen van binnengekomen kapotte GPS ontvangers halen.

 

Het gaat om een batterijdeksel voor een Etrex Euro/H.

 

Opmerkelijk en dat voor een nieuwe GPS! Neem eens direkt contact op met Sailtron (Houten) en je wordt zeer waarschijnlijk goed geholpen. Registreer vooraf wel even je GPS op de Garmin site en hou je serienummer bij de hand als je ze belt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had al een keer direct naar Sailtron gebeld, maar kreeg te horen dat ik naar een dealer moest gaan of bellen, omdat ze niet aan particulieren leveren.

 

 

Het probleem is ontstaan door een klepje waarvan het rubber opeens een witte waas kreeg. Ik heb toen besloten om alleen het klepje te laten vervangen, maar als ik van tevoren wist hoeveel gedonder dit met zich meebrengt, dat had ik achteraf gezien beter de hele GPSr met doos en toebehoren kunnen omruilen voor een nieuw exemplaar.

 

Ben nu al ruim een maand bezig om een nieuw batterijdeksel te regelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had al een keer direct naar Sailtron gebeld, maar kreeg te horen dat ik naar een dealer moest gaan of bellen, omdat ze niet aan particulieren leveren.

 

 

Het probleem is ontstaan door een klepje waarvan het rubber opeens een witte waas kreeg. Ik heb toen besloten om alleen het klepje te laten vervangen, maar als ik van tevoren wist hoeveel gedonder dit met zich meebrengt, dat had ik achteraf gezien beter de hele GPSr met doos en toebehoren kunnen omruilen voor een nieuw exemplaar.

 

Ben nu al ruim een maand bezig om een nieuw batterijdeksel te regelen.

 

Je kan je altijd nog wenden tot de Europese support afdeling en een klacht indienen.

http://www.garmin.com/garmin/cms/site/us/supportcontacts

 

Het behandelen van support/klachten is wel uitbesteed aan http://www.kana.com/, dus je moet je eerst wel door deze brei heen worstelen voordat je bij garmin UK zelf iemand krijgt.

Edited by stefanne_3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zojuist op advies (waarvoor dank) naar Sailtron gebeld.

 

Ze gaan mij een nieuw (wat verstaan ze onder nieuw?) klepje toesturen.

 

We wachten af wat ze gaan leveren. Ik hou jullie op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag een splinternieuwe batterijdeksel van Sailtron ontvangen.

 

Ben echt blij dat het eindelijk is opgelost!

Share this post


Link to post
Share on other sites

prima. Zoals normaliter ook gebruikelijk is bij Sailtron.

 

Voor de grijze importtoestellen, dus niet geleverd aan de NL winkeliers, geeft Sailtron geen service, daarvoor moet je bij Garmin in de "UK" zijn.

 

Topic closed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...