Spring naar bijdragen

Probleem met invullen thuis coördinaten; Wie helpt?


surdo

Aanbevolen berichten

Elke keer als ik op de site kwam werd mij gevraagd om maar eens mijn thuis coordinaten in te vullen bij mijn profiel.Dus...ik naar buiten met mijn gps en een mark gemaakt.Coördinaten ingevuld, maar nu geeft de site steeds aan dat ik aan het cachen ben op ongeveer 787 km van huis.Terwijl dit in werkelijkheid toch echt niet meer is dan 30 km hemelsbreed.

 

Kan iemand mij daarover uitleg geven.

N 51'27.527

E 005'27.980 Dit zijn mijn thuis coördinaten.Dus niet nu mij woning gaan cachen......ja. :blush:

Eindhoven

bewerkt door surdo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Elke keer als ik op de site kwam werd mij gevraagd om maar eens mijn thuis coordinaten in te vullen bij mijn profiel.Dus...ik naar buiten met mijn gps en een mark gemaakt.Coördinaten ingevuld, maar nu geeft de site steeds aan dat ik aan het cachen ben op ongeveer 787 km van huis.Terwijl dit in werkelijkheid toch echt niet meer is dan 30 km hemelsbreed.

 

Kan iemand mij daarover uitleg geven.

N 51'27.527

E 005'27.980 Dit zijn mijn thuis coördinaten.Dus niet nu mij woning gaan cachen......ja. :blush:

Eindhoven

 

 

Heb je bij het invullen van het oost coordinaat wel de W veranderd in de E?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke keer als ik op de site kwam werd mij gevraagd om maar eens mijn thuis coordinaten in te vullen bij mijn profiel.Dus...ik naar buiten met mijn gps en een mark gemaakt.Coördinaten ingevuld, maar nu geeft de site steeds aan dat ik aan het cachen ben op ongeveer 787 km van huis.Terwijl dit in werkelijkheid toch echt niet meer is dan 30 km hemelsbreed.

 

Kan iemand mij daarover uitleg geven.

N 51'27.527

E 005'27.980 Dit zijn mijn thuis coördinaten.Dus niet nu mij woning gaan cachen......ja. :lol:

Eindhoven

 

 

Heb je bij het invullen van het oost coordinaat wel de W veranderd in de E?

 

Ach :( ...een foutje zo af en toe is toch niet erg :P

Bedankt dat je nu nog wakker bent want inderdaad je hebt gelijk W moest ik even veranderen in E en nu is het goed :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach :( ...een foutje zo af en toe is toch niet erg :P

Bedankt dat je nu nog wakker bent want inderdaad je hebt gelijk W moest ik even veranderen in E en nu is het goed

 

In Nederland maakt het niet zoveel uit (luttele 1000 kilometer), maar stel je voor dat je in India/Sri Lanka woont... :thumbup::lol:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou was ik eerder deze maand op Curacao aan het cachen en kwam er ter plekke achter dat mijn (nog in Nederland) ingevoerde coordinaten op ruim 14000 km lagen... Zelfde geval. :thumbup:

 

Ik dacht al de enige te zijn, maar gelukkig zijn er soortgenoten :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het W en E "probleem" had ik bij mijn 1e cache-aanmelding :thumbup: . Ook had ik de thuiscoordinaten in het begin fout staan en kreeg melding van caches in Engeland :lol: . Ik denk dat dit een typische beginnersprobleem is.

 

Of: tikfouten bestaan niet, het gebeurt tijdens het verzenden van de gegevens :( .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de helpdesk zeggen ze altijd:

De grootste veroorzaker van computer problemen bevind zich in 99% van de gevallen tussen stoel en toetsenbord. :thumbup:

 

 

"Ga met muis naar rechter boven hoek."

 

Lucky me,dus het zit niet tussen mijn oren :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ach, de helft van de cachers vergeet het Westen te veranderen in het Noorden. Ik lees net dat dit geen probleem is, welnu dat is het wel. Je zit meestal te klooien in de Ierse Zee. menig cache-eigenaar heeft van mij al een note gehad met iets als Ierse Zee of de cache misschien beter aanvragen bij onze Engelse Collega's..

 

En jammer genoeg zijn geocachers geen Ezels. Die stoten zich immers geen tweede keer aan dezelfde steen.

 

Topic Closed, probleem is immers opgelost..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...