Spring naar bijdragen

Waarom geen NL provincies in listings (maar wel voor België)


kdv

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Het zal al wel een stokoud onderwerp zijn, maar ik heb echt het forum eerst doorzocht om een antwoord te vinden, en dus helaas geen antwoord kunnen vinden.

Waarom is bij Nederlandse caches geen mogelijkheid om de provincie in de listing op te nemen? Ik heb gezien dat bij de Belgische caches wel steeds Antwerpen, Limburg enz. vermeld staat, maar bij Nederlandse caches dus niet. Ik ben wel een threade tegengekomen waar men bezig is/was met het definiëren van polygonen om provinciegrenzen af te bakenen in GSAK. Betekent dit dat GC.com geen provincieniveautje kan/wil toevoegen?

Deze kwestie interesseert me niet alleen voor het natuurlijk relatief kleine Nederland (dat toch wel net iets groter is dan België dacht ik), maar aangezien ik in Italië woon wil ik het issue daar ook aan de kaak stellen. Vandaar dat ik graag eerst van jullie wil horen wat de situatie is.

 

Alvast bedankt!

 

Katja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij mijn weten is het alleen Belgie overkomen dat de provincienaam is gegeven (naast VS, Canada en Australie) , misschien omdat daar al in 2000 caches waren, in nl pas vanaf januari 2001.

Ook Duitsland is gewoon Germany. Vrees dat .com hier niets meer aan zal veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...