Spring naar bijdragen

Naam van caches uitgebreid met één digit


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

Is het nog niemand opgevallen dat sinds 26 december het aantal digits van de naam van de caches uitgebreid is met een extra digit? GCZZZZ was dus de laatste in de 4 digitsserie.

 

Sinds 26 december is het geen GCxxxx meer maar GCxxxxx

 

En nu maar hopen dat onze DHZfunctionaliteiten daar weer mee om kunnen gaan :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is het nog niemand opgevallen dat sinds 26 december het aantal digits van de naam van de caches uitgebreid is met een extra digit? GCZZZZ was dus de laatste in de 4 digitsserie.

 

Sinds 26 december is het geen GCxxxx meer maar GCxxxxx

 

En nu maar hopen dat onze DHZfunctionaliteiten daar weer mee om kunnen gaan :beerchug:

 

:) NAH! Ik zou me eerder zorgen maken of je dergelijke waypoints door het GPS-apparaat kunnen worden geregistreerd.

 

DHZ????? Wat is dat????? Ja, ik ben blond (dankzij een flesje H2O2!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het nog niemand opgevallen dat sinds 26 december het aantal digits van de naam van de caches uitgebreid is met een extra digit? GCZZZZ was dus de laatste in de 4 digitsserie.

 

Sinds 26 december is het geen GCxxxx meer maar GCxxxxx

 

En nu maar hopen dat onze DHZfunctionaliteiten daar weer mee om kunnen gaan :beerchug:

 

Dat viel me vanmorgen inderdaad op. Heb maar meteen de eerste Nederlandse te grazen genomen.

Voorlopig kan gc.com in ieder geval even vooruit met die vijf digits.

 

GG

bewerkt door GeoGeldrop
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is net als met nummerplaten :lol: . Op een gegeven moment zijn alle combinaties gebruikt en gaat men over op een andere volgorde. Gewoon doorgaan met cachen :) en opletten dat je niet een digit vergeet. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het eigenlijk over hoe de gegevens worden vergaard en opgeslagen vanuit/via de scripts die draaien op gc.nl voor o.a. de stats. Dat DHZ staat voor Doe Het Zelf weet ik ook wel, maar il wil niet iedere nieuwe cache zelf handmatig invoeren in de database.

 

Ik ben "bang" dat de scripts (nog) niet aangepast zijn door de webdeveloppers. Coen was er mee bezig, maar heeft het volgens mij niet meer kunnen afronden

 

Natuurlijk kan een GPSr het aan en natuurlijk kan GSAK het aan, maar beide zijn niet door de webdeveloppers van gc.nl ontwikkeld :beerchug:

 

 

Nu heb ik ff gekeken op de indexpagina van gc.nl, maar ik zie nergens een mededeling dat ons DHZ het aan kan. Waar heb je dat gelezen dan? Geef me ff een url.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het eigenlijk over hoe de gegevens worden vergaard en opgeslagen vanuit/via de scripts die draaien op gc.nl voor o.a. de stats. Dat DHZ staat voor Doe Het Zelf weet ik ook wel, maar il wil niet iedere nieuwe cache zelf handmatig invoeren in de database.

 

Ik ben "bang" dat de scripts (nog) niet aangepast zijn door de webdeveloppers. Coen was er mee bezig, maar heeft het volgens mij niet meer kunnen afronden

 

Natuurlijk kan een GPSr het aan en natuurlijk kan GSAK het aan, maar beide zijn niet door de webdeveloppers van gc.nl ontwikkeld :beerchug:

 

 

Nu heb ik ff gekeken op de indexpagina van gc.nl, maar ik zie nergens een mededeling dat ons DHZ het aan kan. Waar heb je dat gelezen dan? Geef me ff een url.

Uh sorry maar aan wie vraag je dat nu?

 

Ik reageerde op het berichtje van Ketelbinkje die niet wist waar DHZ voor stond.

In het hele draadje staat nergens een mededeling dat de DHZ pagina's dit aankunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uh sorry maar aan wie vraag je dat nu?

 

Ik reageerde op het berichtje van Ketelbinkje die niet wist waar DHZ voor stond.

In het hele draadje staat nergens een mededeling dat de DHZ pagina's dit aankunnen.

Ach gut, ik hou maar op met modereren/reviewen/posten. Ik heb het bericht van Ketelbinkie niet eens gezien en vond het een rare reactie van je op mijn opmerking over mijn twijfels of onze DHZscriptjes deze wijziging wel snappen.

 

Als ik het kon deleten, deed ik het :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uh sorry maar aan wie vraag je dat nu?

 

Ik reageerde op het berichtje van Ketelbinkje die niet wist waar DHZ voor stond.

In het hele draadje staat nergens een mededeling dat de DHZ pagina's dit aankunnen.

Ach gut, ik hou maar op met modereren/reviewen/posten. Ik heb het bericht van Ketelbinkie niet eens gezien en vond het een rare reactie van je op mijn opmerking over mijn twijfels of onze DHZscriptjes deze wijziging wel snappen.

 

Als ik het kon deleten, deed ik het :)

Was u ook niet die persoon die schreef dat het geen nut had om te schrijven op een forum als je de voorgaande berichten ook niet leest? :beerchug:

Evert, je bent aan een kerstreces van een maandje of 2!!!! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was u ook niet die persoon die schreef dat het geen nut had om te schrijven op een forum als je de voorgaande berichten ook niet leest? :beerchug:

Jazeker, dat was ik. Helemaal zelfs. Ik heb dus echt geen Ketelbinkie gelezen onder mijn bericht, anders had ik daar wel op gereageerd en niet zoals nu op jou. Ik dach al, die Rooie is toch geen newbie?

Evert, je bent aan een kerstreces van een maandje of 2!!!! :cry:

Pfff vertel mij wat, en dat ben ik eigenlijk al maanden. Maar wat voor nut heeft het? Dan ben ik hier wel te vinden en op .com. Of bedoel je ook een reces als mod/poster/reviewer? :)

 

Nah, laten we nu maar weer ontopic gaan voordat ik aangesproken wordt over offtopic. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, laten we nu maar weer ontopic gaan voordat ik aangesproken wordt over offtopic. :)

Verstandig, anders wordt het draadje al weer gesloten voordat het goed en wel op gang is. :beerchug:

 

Ik was wel even benieuwd waar GCZZZZ en GC10000 liggen.

Helaas zijn ze nog niet gerevieuwd. Hopelijk wordt er wel wat leuks mee gedaan want zulke speciale code's komen natuurlijk niet vaak voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn de etrex euro en de Geko gebruikers mooi klaar mee!

Wp's in die gpsr kunnen maar 6 karakters aan.

Dat is dus weer mooi prutsen.

Lees berichtje nummer 4 nog eens even.

Indien geen GSAK kan je dit natuurlijk ook handmatig doen. :beerchug:

 

Ik was wel even benieuwd waar GCZZZZ en GC10000 liggen.

Helaas zijn ze nog niet gerevieuwd. Hopelijk wordt er wel wat leuks mee gedaan want zulke speciale code's komen natuurlijk niet vaak voor.

Op zoek naar 'leuke' GC codes kwam ik o.a. PVDA, CDA en D66 tegen.

Dat hier niets mee gedaan is, is te begrijpen want een Amerikaan is hier niet mee bekend.

Jammer is het wel voor YMCA, WABC, 9-11 en NASA (waarbij de 'S' ineens een '5' wordt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...