Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

Ik las het bericht gisterenavond al, maar ik was zo met stomheid geslagen, dat ik even niet wist wat ik hier neerzetten moest. Ik hoorde hier en daar wel dat hij ziek was, maar dat het zo ernstig was had ik echt niet verwacht. Degene die GC.NL het wereldwijd geroemde eigen gezicht gaf is er niet meer bij... Beste Coen, vaarwel en veel steun en sterkte aan de familie toegewenst bij het verwerken van dit verlies, we zullen je niet vergeten!

 

Het beste,

 

Dennis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het leek zo'n vertrouwde en veilige "virtuele" wereld, maar natuurlijk komt hier ook het echte leven binnen.

 

Ik wens zijn nabestaanden heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Hopelijk zullen de tranen ook weer snel plaats kunnen maken voor een glimlach, wortelend aan de vele mooie herinneringen.

 

Hans - Finbar.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gecondoleerd,

 

ook wij kennen Reintje (Coen) alleen van de site.

 

maar wat heeft hij er aan meegewerkt om ons leven leuker en mooier te maken.

 

THX Coen.

 

Onze steun gaat uit naar zijn Naaste Familie, vrienden en kennisen. (CarpeDiem)

 

Sterkte van Marianne & Mayco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verschrikkelijk nieuws.

 

Marit en Familie, gecondoleerd met dit verlies. Ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om dit verlies te dragen. Ik wens jullie deze kracht toe.

 

Reintje de Vos (Coen) en Geocaching in Nederland, dat is bijna synoniem. Ik ken hem van de prachtige cache kaarten en van zijn inzet.

 

Wij hadden altijd veel plezier van zijn werk en hopen dat in de toekomst ook te mogen hebben. Daarin leeft hij voort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag las ik het droevige bericht dat Coen is overleden.

Coen heb ik niet persoonlijk gekend maar veel tegen gekomen op de site van geocaching.

 

Bij deze wil ik de familie, vrienden en bekenden condoleren en hun heel veel sterkte wensen

in deze moeilijke tijd. Met name ook rond de feestdagen en er zal altijd een lichtje blijven schijnen in jullie harten.

 

Nogmaals heel veel sterkte.

 

 

Reigermanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg gisteren een smsje van Gwennie (Giga) met dit bericht.... dat is schrikken zeg. Ook ik kende Reintje niet persoonlijk, maar op zo'n forum krijg je toch een band met elkaar en ook het gevoel dat je elkaar kent. Bij iedereen die er vaak komt heb je toch een bepaald gevoel, zo ook bij Reintje.

 

Ik had nog wel eens bedacht dat ik niet wist hoe het eigenlijk met hem ging na de ziekenhuis opname. Maarja, je denkt/hoopt toch: geen bericht is goed bericht...... Helaas was dat in dit geval niet zo.

 

Ik wil alle nabestaanden veel sterkte wensen met dit ongelovelijke verlies. Ook wij van de geocaching-community zullen hem en zijn inzet voor ons erg missen. Ik hoop dat dit jullie in deze tijd een heel klein beetje steun kan geven.

 

Marieke (Tjeempie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...