Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat een groot verlies is het overlijden van Coen, aka Reintje de Vos voor onze geocache gemeenschap. Al zo vaak heb ik zijn naam gelezen en heb gedacht, dat zo'n man dus echt wel een drager van de geo-community moet zijn. Nu is Reintje er niet meer. Des te meer moet het voor de familie een groot verlies zijn. We wensen zijn familie heel veel sterkte en we wensen jullie veel troost in alle mooie dingen, die onze aarde geeft: het frisse groen in het voorjaar, regendruppels op een blad, de kleuren van de zomer, het zwart-wit van de winter, de wind spelend door het gras en de laatste zonnestralen door een wolkenhemel.

Heel veel sterkte bij dit verlies van de Buterianen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder woorden,

 

Maar met heel veel gedachte aan iemand die ons te vroeg heeft verlaten.

Staan wij stil bij het overlijden van "Reintje de Vos"

 

Die zoveel heeft betekend voor de hobby waar wij allen zoveel plezier aan beleven.

Er staat hier bij ons een kaars die brand voor mensen die ons hebben verlaten en in ons hart verder leven.

 

En nu is er iemand bij gekomen waar wij aan denken als hij brand.

Een speciaal iemand die er voor heeft gezorgd dat er een kaart met stippen verscheen.

 

Nu is hij een stip aan de hemel die iedereen kan zien.

Een fel flonkerende wel te verstaan die je nooit zal ontgaan.

 

Beste Reintje een goede reis.

En rust in vrede.

 

Alle familie en bekenden jullie staan niet alleen in het verlies.

Van een man die zoveel heeft betekend voor Geocaching.

 

Team Keske27 Kees,Irma,Kevin en Sabine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel te vroeg..........................

 

Met dank voor je inzet voor heel cachend Nederland!!!!

 

 

Ook wij kennen Reintje alleen van geocaching.nl, maar willen via deze weg de nabestaanden van Coen heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.

 

Cherokee542

bewerkt door cherokee542
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ons team kent Reintje de Vos niet persoonlijk.

Wel kennen we Reintje van het geocache forum,En zaggen zijn naam vaak voorbij komen.

 

Namens team Ursela willen wij zijn familie vrienden kennissen,condoleren met het verlies van Reintje.

 

Team ursela

Fred en Annette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrik me wild.... Na ons vertrek uit Nederland kom ik niet dagelijks meer op de geocaching.nl site natuurlijk.. Nooit geweten dat Coen / Reintje ziek was, en zeker niet zo ernstig. Ik heb in het verleden wel eens een paar keer met hem gemaild, maar helaas nooit ontmoet. Ik ken inmiddels een paar andere geocaching sites dan .nl en geloof me: geen heeft 't zo mooi voor elkaar als .nl. En dat is voor een groot deel Coen's verdienste.

Veel sterkte voor alle betrokkenen en het kan niet anders dan dat deze massale reaktie tenminste een beetje helpt in de verwerking van deze ellende !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kende Coen ook niet persoonlijk, maar de naam Reintje de Vos is toch wel een begrip in de geocache wereld. Was duidelijk dat hij zich er met hart en ziel voor inzette...

 

Coen bedankt voor alles dat je gedaan hebt voor ons plezier....

 

Familie en vrienden, heel veel sterkte bij het dragn van dit verlies.

 

Gina en Reimer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...