Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

WAT?!?!?!?!

 

Voor sommige insiders zat het er aan te komen, vor mij is het een heel grote verrassing.

Hij betekent veel voor geocaching.nl en alle aanverwante activiteiten. Reintje is onvervangbaar. Zeker voor de nabestaanden.

 

Ik wens hun dat ook heeel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

 

Ter ere van Reintje gaat mijn avatar de komende periode op zwart!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar e-mailtjes, twee prachtige caches en natuurlijk de geweldige kaarten: dat waren onze contacten met Reintje. We bewaren er mooie herinneringen aan en voelen ons daarom aangeslagen door dit droevige bericht.

 

Op een afstandje leven we mee met vriendin, familie en vrienden.

 

Dutch Safari - Astrid en Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij kenden Reintje niet persoonlijk, maar maakten bijna dagelijks gebruik van zijn voortreffelijke werk op deze site. Familie en vrienden wensen wij vanaf deze plek heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Danielle en Cees

Leiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho HO mede-cachers,

 

De donkere dagen voor kerst zijn nog donkerder geworden door het verlies van ons aller Reintje.

Ik wens alle nabestaanden, in het bijzonder Marit veel sterkte voor nu en in de toekomst.

Laat het komend feest van een licht een lichtpuntje zijn met een extra kaarsje voor Coen.

Laten we hem herinneren als een flonkerende (geo)ster die voorleeft in zijn scripts op deze site, een memorial coin en misschien komt er ook nog iemand met een passende cache ter ere en herinnering aan deze icoon van de Cachecommunity in Nederland

 

Ik wens iedereen veel sterkte met dit verlies en wil graag geloven dat Reintje de Vos stiekum vanuit die grote cache daar boven met een glimlach naar ons zwervende cachers kijkt.

 

De gedachte ging door me heen om het kerstevent te cancelen, maar in de voor mij weinige contacten die ik met Coen had denk ik toch dat hij vanwege zijn liefde voor alles wat met geocachen te maken had toch graag zou zien dat we "gewoon" doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nog nooit zo geschrokken toen ik de geocaching-pagina even opende.

Wist dat hij ziek was, maar dit had ik toch niet verwacht.

 

Ik wens zijn vriendin heel veel sterkte en ook aan iedereen die hem gekend heeft.

 

Gwennie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste vrienden en familie van 'Reintje de Vos',

 

Doorgaans heb ik niet sterk de behoefte om te reageren, maar vanwege deze geweldige hobby kent heel geocaching Nederland 'Reintje de Vos'. Ik heb grote bewondering voor mensen die onbaatzuchtig hun kwaliteiten aan een grotere gemeenschap ter beschikking stellen. Zo ook voor Coen.

 

Heel veel sterkte met het dragen van dit groot verlies.

 

Geotrail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij kenden Coen a.k.a. Reintje helaas niet persoonlijk.

Wij zijn er stil van....

 

 

Wij wensen zijn vriendin en zijn andere nabestaanden heel veel sterkte met dit verlies.

 

Erik, Corrie, Gerben en Saskia TEAM NL1EDE

bewerkt door nl1ede
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...