Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

Hoi Coen,

 

Weet je nog zo'n 3 jaar geleden? Jij had mij gemaild met de vraag of we nog hulp konden gebruiken qua programmeerwerk. Liet hier geen gras over groeien en besloot je onderweg naar een klant te bellen.

Ik zie de weg nog zo voor me. Het eerste contact .... we bleken notabene collega's te zijn ..... als gisteren.

Al snel bleek dat je was gegrepen door de hobby, wat zeg ik, super enthousiast was. Je wilde wel wat "spulleboel" voor de site programmeren. Zat vol ideeen.

Je was los op Perl zo vertelde je. Na mijn vraagtekens hierover .... Perl? Coen het is nu PHP wat de klok slaat -met een lach over en weer- ging je nog dezelfde dag naar de boekwinkel om tot mijn stomme verbazing enkele dagen later al met werkende scripts op de proppen te komen. Onvoorstelbaar!

Wat een inzet! "Ach, valt wel mee hoor, .. van de drie PHP boeken die ik kocht heb ik er pas één uit, snap nog lang niet alles... "

Onvergetelijk Coen. Dit was jij ten voeten uit. Altijd gedreven, altijd op zoek naar hoe dingen beter, sneller en mooier konden. Je zag de site vanuit je werk als projectleider ook als een project en bracht het team professioneel denken en handelen bij. Gevolg is een site die 3 niveaus hoger is komen te staan dan voor jou komst.

 

En nu ... eruit gepiept zonder dat ik goed afscheid van je heb kunnen nemen. Het is allemaal té snel gegaan Coen. Misschien tegen beter weten in dacht ik dat je het nog wel zou redden met die experimentele chemo.

Ook zelf was je tot op het laatst hoopvol gestemd.

De hemel heeft ons zand in de ogen gestrooid.

 

Laat het licht hier maar eens knipperen als ik achter de PC zit en je spulleboel gebruik. Doe Stefan daar boven de groeten en geef hem een knuffel.

 

Tot over een jaar of 40!!

 

René

... en een dikke kus van Rita.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Marit, Familie, Loper, Geocaching vrienden. Heel veel sterkte met dit immense verlies.

Coen zal altijd bij ons zijn door wat hij ons achter laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook wij kenden hem niet persoonlijk, maar weten dat hij heel erg veel voor de geocaching community gedaan heeft. Wij wensen een ieder die hem kende sterkte met het verwerken van het verlies.

 

Dat we nog vaak met plezier aan je terug mogen denken,

 

Brenda, Wim, Lisa en Mark, oftewel Team VOG.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De man van de kaarten en het forum is er niet meer!

Zijn naam, ook al was die zo klein onderaan de kaarten, was een groot begrip!!

 

Wij wensen iedereen die hem liefhad en hem heeft gekend heel veel sterkte!

 

Fam. Sannes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook namens team xight willen wij de nabestaanden veel sterkte toewensen met dit verlies.

we hebben 'm nog nooit ontmoet als persoon maar wel zijn handige interface voor de pda.

We zullen hem missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn erg geschrokken van dit nieuws. Nieuws wat je eigenlijk liever niet hoort maar wel degelijk deel uitmaakt van het leven zoals het is. Wij wensen de familie en nabestaanden veel sterkte dit verlies te verwerken. :lol:

 

Groet,

 

Lars & Jack Ramakers

bewerkt door Team Ramy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zal het anders zijn, nu we "Scripts by Reintje de Vos" niet meer tegen zullen komen op de internetpagina's van Geocaching.nl!

Hoewel nooit persoonlijk gesproken toch een vertrouwde naam, die niet vergeten zal worden.

 

Ik wens alle naasten veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje...

 

Net met m'n moeder naar een alternatieve therapie in Duitsland geweest voor, wat ik nu hoor, dezelfde ziekte. En dan kom je terug en lees je dit.

 

Valt even heel rauw op het dak.

 

Reintje, bedankt voor alles. De kaarten, de gezelligheid op het GME, tijdens andere caches waar we je wel eens zijn tegengekomen.

 

Je zal nooit vergeten worden!

 

Voor alle nabestaanden, vrienden en familie: hopelijk vinden jullie alle steun die jullie nodig hebben bij elkaar. Laat deze berichten van het forum een steun zijn voor jullie.

 

Marij

Pallas Athene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...