Spring naar bijdragen

Fryslân event


teamjane75

Aanbevolen berichten

Beste Fryslângeocachers,

 

Een event is best speciaal en zou ook prima in Fryslan gehouden kunnen worden. Ik ben bereid om samen met andere medegeocachers uit Fryslân een echt Fryslânevent in de maand april/mei 2007 te organiseren. Als we met minimaal 4 mensen zijn dan kunnen we vast een keer bij elkaar komen voor onze eerste vergadering. Wie heeft zin?

 

Je mag antwoorden via mijn mail van dit forum of via mijn gewone mail j.vd.meulen@home.nl

Hopelijk kunnen we deze maand nog bijelkaar komen!

 

Ben benieuwd naar de reacties!

 

Teamjane75

bewerkt door teamjane75
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat het verstandig is om niet het noord-oosten te kiezen. Dat zal voor sommige bezoekers te ver rijden zijn. Dus is rondom heerenveen misschien een redelijke plek? Maar dan moeten we natuurlijk wel een leuke uitgangsplek hebben.

 

Maar fijn dat je ook wilt meeorganiseren.

 

Teamjane75

bewerkt door teamjane75
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het verstandig is om niet het noord-oosten te kiezen.
Waarom niet?

Het gebied heeft wel z'n char__me.

Dat zal voor sommige bezoekers te ver rijden zijn.
Een kleiner event is misschien wat gemakkelijker te organiseren.

Verkijk je niet in de aantallen bezoekers, het Drenthe mini-event is door 116 gelogd en het event in Sneek door 113 (nog wel in de winter).

Dus is rondom heerenveen misschien een redelijke plek?
Dat is ruim een uur rijden vanaf Amsterdam, zo'n event krijgt weer veel meer bezoekers.
Maar dan moeten we natuurlijk wel een leuke uitgangsplek hebben.
Omgeving Lauwersog? bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

/me woont in de omgeving van Heerenveen. Ons dorp is voorzien van een aardig dorpscafe met bijbehorende zaal, waar je al snel een aardige groep mensen in kwijt kunt. Een leuke event-multi is goed te plannen, met een natuurgebied in de buurt.

 

Ik ben voor! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een reacties al. Super. De plaats is dus vooralsnog onbekend en natuurlijk mogen groningers meedenken en meeorganiseren. meer mensen des te meer vreugd. tot nu toe hebben zich al de volgende mensen zich 'opgegeven':

Voor Noord-Oost Fryslân: teamjane75, jandebehanger, hopla, catootje

Voor zuid-oost/mid Fryslân: et4fr&co, elsinga, de trije susters, chunkynl.

 

Mag ik zo vrij zijn om zo te splitsen? Ik zou willen gaan voor een mini-event voor max. 100 deelnemers. Als we mid of zuid-oost nemen dan is de kans groot dat we meer aanmeldingen krijgen dan we aankunnen. Het zou mooi zijn om misschien klein te beginnen en dan misschien later wat in de provincie af te wisselen, wat wel weer meer organisatie vergt. Zouden de cachers die bij zuid-oost/mid Fryslân staatnhet vervelend vinden om toch voor noordoost te kiezen of zeggen jullie dat is voor ons te ver of een andere reden...

 

Ik hoor het graag anders neem ik contact met ons allemaal op om een afspraak te maken om een keer bijeen te komen om de eerste contacten te leggen en de eerste afspraken.

 

mvg

Teamjane75

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Noord-Oost Fryslân: teamjane75, jandebehanger, hopla, catootje

Voor zuid-oost/mid Fryslân: et4fr&co, elsinga, de trije susters, chunkynl.

 

Mag ik zo vrij zijn om zo te splitsen? Ik zou willen gaan voor een mini-event voor max. 100 deelnemers.

 

Straks heb je de ruimte van 100 deelnemers al opgesoupeerd aan de organisatie :)

 

Het principe van een event is normaal gesproken dat een ieder die wil komen, welkom is. Events met een maximium aantal deelnemers zijn er wel, maar zijn niet echt populair bij gc.com.

 

Ach, en wat de afstand bertreft, zo groot is Friesland ook weer niet. degene die nar het midden wil, wilk ook wel naar het noorden.

 

Dat friesland niet groot is, bewijst wel dat JanDeBehanger mee doet vanuit Assen. Of is dat al geanexxeerd door Friesland? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een reacties al. Super. De plaats is dus vooralsnog onbekend en natuurlijk mogen groningers meedenken en meeorganiseren. meer mensen des te meer vreugd. tot nu toe hebben zich al de volgende mensen zich 'opgegeven':

Voor Noord-Oost Fryslân: teamjane75, jandebehanger, hopla, catootje

Voor zuid-oost/mid Fryslân: et4fr&co, elsinga, de trije susters, chunkynl.

 

Mag ik zo vrij zijn om zo te splitsen? Ik zou willen gaan voor een mini-event voor max. 100 deelnemers. Als we mid of zuid-oost nemen dan is de kans groot dat we meer aanmeldingen krijgen dan we aankunnen. Het zou mooi zijn om misschien klein te beginnen en dan misschien later wat in de provincie af te wisselen, wat wel weer meer organisatie vergt. Zouden de cachers die bij zuid-oost/mid Fryslân staatnhet vervelend vinden om toch voor noordoost te kiezen of zeggen jullie dat is voor ons te ver of een andere reden...

 

Ik hoor het graag anders neem ik contact met ons allemaal op om een afspraak te maken om een keer bijeen te komen om de eerste contacten te leggen en de eerste afspraken.

 

mvg

Teamjane75

 

 

Ik zal niet meer zeggen dat ik er moe van word, dan ben ik namelijk een zeikerd. Ik kan alleen maar zeggen dat mijn broek hiervan afzakt :thumbup::)

Wat ben je eigenlijk van plan te organiseren... een event of een leuke bijeenkomst in een dorpshuis voor cachers uit Friesland... ohja.. Groningen mocht ook nog. Drenthe word dus al uitgesloten... dan heb ik het niet eens over Limburg of Zeeland... ook daar wonen namelijk cachers. En dat zijn dan cachers die er 2 uur rijden, en een hoop geld aan benzine voor over hebben om andere geocachers te ontmoeten. Dat er cachers in het noorden zijn die dit allemaal er niet voor over hebben en dan maar liever een eigen event organiseren vind ik zeer afkeurenswaardig. Want als ik het goed begrijp wil jij een event gaan organiseren voor en door Friezen.

Ik hoop dat onze reviewers en .com dit ten zeerste afkeuren.

 

Nog steeds vriendelijke cache groete, en ik hoop! dat ik je verkeerd begrijp.

Marja :thumbup:

aub heren uit Groningen sta op, wordt wakker en ga nu eindelijk dat event organiseren dat er anders van-je-lang-zal-ze-leven-nooit-niet komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Noord-Oost Fryslân: teamjane75, jandebehanger, hopla, catootje

Voor zuid-oost/mid Fryslân: et4fr&co, elsinga, de trije susters, chunkynl.

mvg

Teamjane75

Nou mis ik in het rijtje toch echt West-Friesland. Wonen hier geen cachers of ijsmeesters?

Of komt hier weer een apart west-fryslân event voor. Stavoren misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mis ik in het rijtje toch echt West-Friesland.

Volgens mij is dat Noord Holland :thumbup::thumbup:

Marja :w00t2:

OK Marja 1-0 voor jou. :)

Maar dan ligt Oost-Friesland in Duitsland, en daar heeft Kruimel weer niet de hand over. :D

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...