Spring naar bijdragen

nieuw hebbedingutje


remco.1971

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af of het ding wel handig is onder het lopen.

 

 

Niet dus, want daar is hij niet voor ontworpen.

Hij is ontworpen om in een houder op een motor te zitten.

 

Ik begrijp overigens nog steeds niet dat er cachers zijn die met een niet handheld op pad blijven gaan.

Steeds compromissen en beperkingen.

Als je dan toch weer gaat kopen, koop dan een echte voor geocachen = handheld.

 

Verder moet men het natuurlijk zelf weten. Ik persoonlijk wil bij mijn hobbie geen compromissen moeten sluiten, maar het beste hebben.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Ik vraag me af of het ding wel handig is onder het lopen.

Niet dus, want daar is hij niet voor ontworpen.

Hij is ontworpen om in een houder op een motor te zitten.

Precies, dat heb ik ook al geschreven. Mijn vraag was dan ook retorisch bedoeld :D

Als ik eerdere berichten over de quest mag geloven, dan ligt ook deze niet echt prettig in de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik eerdere berichten over de quest mag geloven, dan ligt ook deze niet echt prettig in de hand.

 

De Quest is prima vast te houden in het veld. Er is zelfs een speciaal hoesje voor, zodat je hem om je nek kunt hangen.

gilssontas.jpg

 

Wat ik zelf meestal doe is hem gewoon in de borst- of broekzak steken met de antenne dichtgeklapt en vooruit en dan nog heb ik een goede ontvangst.

 

Ik ben prima tevreden met de Quest 1, zowel in de auto als in het veld. :D

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wie ben ik dan om dat te bestrijden.... :D

 

De klacht die ik over het algeem hoor bij dit soort modellen is dat ze "overdwars" zijn, maar dat zal best een kwestie van wennen zijn.

Het gaat me dus echt om het "handzaam" zijn. Zo vind ik de complete 60 serie qua uiterlijk teveel op een portofoon of een overjarige GSM lijken, maar die is wel handzamer. :D

 

Maar die Zumo lijkt me echt niet prettig om bijvoorbeeld "de hele dag" in de hand te houden tijdens het cachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Zumo zul je ook maar maximaal 3 uur ind e hand houden. Daarna is de accu leeg. :dribble:

Shit, daar heb je me, is waar ook. Of je moet weer gaan zeulen met extra accu's. Wan een gedoe allemaal

 

Nee, de Quest voldoet in het veld prima, maar is inderdaad meer voor mobiel gebruik. Een GPS V is het net niet... helaas.

Ja, het wordt tijd dat we met een aantal mensen naar GArmin gaan en al onze wensen duidelijk maken en dat ze aan de hand van die wensen een apparaat bouwen.

Dat zal een duur dingetje worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...