Spring naar bijdragen

Coördinaten in pda


keske27

Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Ik heb al een keer deze vraag gesteld, maar krijg er geen (duidelijk)antwoord op.

 

Maar hierbij stel ik hem nog een keer:

 

Wie weet hoe ik in mijn Acer n30 een programma kan krijgen (downloaden) om d.m.v coördinaten richting het startpunt van een cache te rijden?

Wij hebben destinator3 op de pda draaien.

 

Samengevat: Wat heb ik nodig om het mogelijk te maken om d.m.v coördinaten richting het startpunt van een cache te rijden?

 

(Ik zie dat de vraag wel gelezen word, maar niemand reageert)

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast dahlhaus
Samengevat: Wat heb ik nodig om het mogelijk te maken om d.m.v coördinaten richting het startpunt van een cache te rijden?

 

(Ik zie dat de vraag wel gelezen word, maar niemand reageert)

 

Groetjes Keske27

 

Op jouw manier zou ik het ook niet weten. Maar ik doe het volgende. Als er een coordinaat van de parkeerplaats wordt gegeven zoek ik deze hier op: http://www.geocaching.nl/maps/ShowLocation...33333333&Zoom=8

 

Dan krijg je keurig een kaartje met het startpunt/parkeerplaats mét straatnamen! Die straatnaam kun je invoeren in je PDA (in mijn geval Navigon) en voila: je kunt er naartoe navigeren. En een stuk veiliger dan alleen op coordinaten navigeren, want nu volg je de wegen :P

Gr,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samengevat: Wat heb ik nodig om het mogelijk te maken om d.m.v coördinaten richting het startpunt van een cache te rijden?

 

(Ik zie dat de vraag wel gelezen word, maar niemand reageert)

 

Groetjes Keske27

 

 

 

 

 

Dit is een kopie van een PB die ik je gestuurd hebt.......

 

--This message was sent through http://www.geocaching.com --

 

-- Copy of email sent to keske27 --

Hallo,

 

Ik zag dat je eigenlijk bedoelde om het met destinator te doen die coordinaten invoer, je zou eens moeten kijken of je in destinator zelf gemaakte Point Off Interest (POI's) kan invoeren dit kan namelijk bij Tom Tom wel (flitspalen bv)als dit mogelijk is dan staat er ergens op de site van .NL een poi file met alle caches van Nederland die hoef je dan maar aan te tikken en je navogeert er vanzelf heen.

 

Groet Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo B230F,

 

Naar aanleiding van jou P.B heb ik gekeken

bij de P.O.I, maar daar kan ik volgens mij niets

veranderen.

Deze staan er standaard in en kan ik niet

aanpassen.

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

 

Groetjes Keske27.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo eens even gegoogeld,

 

en daar kwam dit forum uit, http://www.destinator1.com/community , het schijnt toch, zoals de onderstaande tekst en welke gekopieerd is van http://www.pocketgps.co.uk/destinator3.php , mogelijk te zijn met destinator.

 

 

POI's

 

There is a huge support for POI's in Destinator 3. PowerLOC also are starting an online community where you will be able to add POI's and share POI's from a central Destinator server resource on the internet. This will certainly make Destinator grow in popularity as we have seen with other products like TomTom Navigator and will make Destinator more of an attractive choice in the future (more about this a little later).

 

 

Doe je voordeel ermee,

 

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wil Keske als hij in de auto zit, en hij ziet dat hij naar N 52 12,123 - E 4 12,123 moet, dat hij dan op z'n Destinator dit intikt en dat de Destinator dan de kortste route naar dat punt geeft.

 

Er staat duidelijk dat hij naar de coordinaten van een cache wil rijden en daar zie ik dan als enige oplossing een loc file van .nl downloaden en die dmv van gsak of iets dergelijks omzetten naar een een leesbaar formaat van destinator, ik denk niet dat er voor destinator iets bestaat zoals het stukje software van de bruine beren wat voor tom tom geschreven is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kan dit niet in destinator 3.0.65 :ph34r: en wel in versie 3.0.75. :eek: Op de site van Destinator kun je volgens mij een upgrade halen, mits je Destinator zelf hebt aangeschaft. Heb je deze als MioMap aangeschaft dan heb je volgens mij pech.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Volgens mij wil Keske als hij in de auto zit, en hij ziet dat hij naar N 52 12,123 - E 4 12,123 moet, dat hij dan op z'n Destinator dit intikt en dat de Destinator dan de kortste route naar dat punt geeft.

 

Er staat duidelijk dat hij naar de coordinaten van een cache wil rijden en daar zie ik dan als enige oplossing een loc file van .nl downloaden en die dmv van gsak of iets dergelijks omzetten naar een een leesbaar formaat van destinator, ik denk niet dat er voor destinator iets bestaat zoals het stukje software van de bruine beren wat voor tom tom geschreven is...

 

Ja toch hier kan een poi ingeven voor DESTINATOR, TT3/TT5 en OZI :thumbup:http://www.freenetpages.co.uk/hp/barrydavies/osgps.htm

bewerkt door tarske
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

ook voor mio maps kun je OS GPS Convertor.exe gebruiken enkel opslaan onder destinator en daar de mappen veranderen in settings naar

 

MioMap\MioMap\Common\Favorites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...