Spring naar bijdragen

Ik ga cachen en ik neem mee.


TeQuila

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast 68-1037748881
Ja ik heb gewoon altijd een lading van die medische handschoenen bij me.

Ook een stethoscoop kan handig zijn. FF aan de wortels van een boom luisteren of deze nog informatie heeft.  :thumbs:

 

Kruimeldiefie  :xmas:

 

[i:post_uid0]Vierwielaandrijving betekent dat je op een plek blijft steken waar de takelwagen niet komen kan. [/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1037748881
Nico van Team Kleijn heeft geen plas-tuitje nodig, hij heeft van nature een...

Hmmm, bewijst eigenlijk niets Gerard. Hij staat dat is zeker. Het lijkt alsof hij staat te plassen. Het bewijst niet dat hij met zijn natuurlijke tuit plast of dat hij net als Mega zo'n kartonnetje heeft.

 

Misschien begeleidt Nico zijn eigen tuit wel met een kartonnetje.  :thumbs:

 

GRTZ

 

Kruimeldief  :xmas:

 

[i:post_uid0]Kennis zonder verstand is dubbele dwaasheid.[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, bewijst eigenlijk niets Gerard...

Klopt! Hij kan van alles aan het doen zijn bij die boom.

 

Het kan heel goed zijn dat-ie:

- ook deze kant van de boom wel eens wil bekijken

- even de stilte opzoekt om te mediteren voor een goede afloop

- zijn geld aan het tellen is

- niet herkenbaar op de foto wil

- een gesprek met de boom voert (doen wel meer mensen, en niet de minsten...)

- de gps van zijn mede-cachers stiekem verkeerd instelt

- door zijn mede-cachers in de hoek gezet is, omdat-ie vervelend was

- kijkt of-tie nog een mannetje is

- een kleine controle uitvoert op de aanwezigheid van teken

- ...

 

Kortom, er is van alles mogelijk !!!  :sleepy:

 

 

 

Edited By Peetee on dec. 01 2002 at 19:11

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Bosrijk neemt mee:

 

Digitale camera

Visite kaartjes

GPS (geleend oF gehuurd) ???

Drinkwater

Uitdraai van cache

 

en verder niks, wij hebben zo iets van het moet ook een beetje af zien zijn!

 

Groeten, bosi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1037748881
Team Bosrijk neemt mee:

 

Digitale camera

Visite kaartjes

GPS (geleend oF gehuurd) ???

Drinkwater

Uitdraai van cache

 

en verder niks, wij hebben zo iets van het moet ook een beetje af zien zijn!

 

Groeten, bosi

Phuh, mijnheer Bosi, en wat dacht je van al dat spul wel meezeulen??  Dacht je dat met volle bepakking gaan cachen geen afzien is??  Juist met wat jullie meenemen is het maar een beetje afzien.  :thumbs:

 

GRTZ

 

Kruimel(dief)  :xmas:

 

[i:post_uid0]Gelijkheid nastreven is nutteloos, gelijke kansen nastreven is nobel. [/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien de tijden dat jij achter je computer zit, zou ik ook nog een slaapzak, slaapmatje en eventueel een kussen, tandeborstel, tandpasta in de auto gooien.

 

Ik kan mij voorstellen dat je wel eens door slaap overvallen kan worden tijdens het geocachen. <!--emo&:xmas:

 

Of geocache je 's nachts?  :hehe:

 

[b:post_uid0]Ad, die overdag droomt van geocaching en 's nachts andere routes verkent.

 

 

 

Edited By Waterboys on dec. 02 2002 at 10:30

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1037748881
Gezien de tijden dat jij achter je computer zit, zou ik ook nog een slaapzak, slaapmatje en eventueel een kussen, tandeborstel, tandpasta in de auto gooien.

 

Ik kan mij voorstellen dat je wel eens door slaap overvallen kan worden tijdens het geocachen.  Of geocache je 's nachts?

Zou het niet zo kunnen zijn dat er nog steeds mensen zijn die werken op onregelmatige tijden? Ik heb vandaag geslapen tot 11 uur. Als je 's nachts hebt gewerkt, zul je meestal overdag slapen. Daarna kan ik cachen als ik daar de tijd voor krijg of heb. Ik zit nu in mijn vrije dagen en hoef niet eerder weer te weken als vrijdag.

Net als de meeste mensen die overdag werken, gaan die niet direct na hun werk naar bed en gaan ze eten of ff wat voor hun zelf doen. Zo moet je dat van mij ook zien. Ik ben na  3 uur van mijn werk naar huis gegaan en heb de hond uitgelaten, ff gegeten en ben een uurtje voor de pc geweest om daarna naar bed te gaan. Heel gewoon dus.

Maar, hoe komt het dat dit je opvalt? Stoor jij je aan de tijden dat ik post of heb je het idee dat ik dag en nacht voor de pc zit, of stoor jij je überhaupt aan mijn postings?

 

En voor wat een slaapmatje meenemen tijdens het cachen betreft, heb ik eigenlijk geen probleem mee. Is zelfs een goed idee. Als de tijd en het weer het zou toelaten dan lijkt het me best prettig om na het cachen ff een dutje te doen. Ik denk dat het qua onze gezondheid, het zelfs een goed idee zou zijn. Waarschijnlijk zouden we dan vaker en langer kunnen cachen als de mogelijkheid zou bestaan om ff fatsoenlijk te kunnen liggen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief  :xmas:

 

[i:post_uid0]De vraag in het levens is: Gaan we door of slaan we af?

Maar voor de meesten is het: Slaan we door of gaan we af? [/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar, hoe komt het dat dit je opvalt? Stoor jij je aan de tijden dat ik post of heb je het idee dat ik dag en nacht voor de pc zit, of stoor jij je überhaupt aan mijn postings?

Sorry hoor. Gezien je eigen reacties had ik ingeschat dat je dit wel zou kunnen hebben. Ik heb mij inderdaad even niet gerealiseerd dat er ook ´s nachts hard gewerkt word. Mijn oog viel vanmorgen toevallig op die tijd van 04.00 uur. Ben eigenlijk een beetje verbaast dat je zo reageert. Dit topic was al een beetje semi-serieus aan het worden.

 

Ik stoor me helemaal niet aan je postjes. In tegendeel, ik vind ze vaak wel grappig en zeker de afsluitende, samenvattende  regel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1037748881
Maar, hoe komt het dat dit je opvalt? Stoor jij je aan de tijden dat ik post of heb je het idee dat ik dag en nacht voor de pc zit, of stoor jij je überhaupt aan mijn postings?

Sorry hoor. Gezien je eigen reacties had ik ingeschat dat je dit wel zou kunnen hebben. Ik heb mij inderdaad even niet gerealiseerd dat er ook ´s nachts hard gewerkt word. Mijn oog viel vanmorgen toevallig op die tijd van 04.00 uur. Ben eigenlijk een beetje verbaast dat je zo reageert. Dit topic was al een beetje semi-serieus aan het worden.

 

Ik stoor me helemaal niet aan je postjes. In tegendeel, ik vind ze vaak wel grappig en zeker de afsluitende, samenvattende  regel.

Hmmm, neem me niet kwalijk. Het ligt aan de tijd van het jaar. Het schijnt dat ik wel vaker kort door de bocht ga als ik denk dat ik word aangesproken.

 

Komt misschien wel door die vreemde tijden dat ik online ben  :hehe:

 

 

 

Nogmaals, excuses  :xmas:

 

GRTZ

 

KruimelMPS   :xmas:

 

Nog even een oudje die redelijk van toepassing is:

 

[i:post_uid0]Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender. [/i:post_uid0]

 

En als klap op de vuurpijl:

 

[i:post_uid0]De kracht van een mens wordt niet bepaalt door de ontwikkeling van zijn spieren maar door de rekbaarheid van zijn hart. [/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woordenboek kan ook handig zijn.  Wij wilden afgelopen zomer bij de geocache Paradise Lost de hint gebruiken, maar konden het engelse Woord 'stem' niet vertalen. Resultaat: cache niet gevonden.  [i:post_uid0]- Dit heb ik al eens eerder gemeld maar kon het topic niet meer vinden. Is het forum opgeruimd?[/i:post_uid0]

 

Aan het lijstje 'meenemen' het volgende toevoegen :

- slaapmatje  :sleeping:

- woordenboek (Eng-Ned)  :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...