Spring naar bijdragen

Garmin auto montage - Ervaring met auto steunen


Gast yuri

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Er is een hele goedkope en betrouwbare methode om een GPS op je dashboard te bevestigen...

 

Klitteband met plakstrip, de ene helft (met de haakjes) plak je op je dashboard en de andere helft (met de pluisjes) op de achterzijde van de GPS.

 

Je hebt ook klitteband (met plakstrip) in de vorm van cirkeltjes.

Een cirkeltje van 2 cm volstaat en bied een stevige bevestiging!

 

Heb er persoonlijk goede ervaring mee.  :exclamation:

 

Laten jullie je ervaring ermee eens weten.  :P

 

 

 

Edited By gerardsmit on okt. 20 2002 at 09:41

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar ben ik niet gelukkig mee..

nadeel is dat je de schermpjes niet netjes neer kan zetten...

daarnaast is het ook niet prettig om permanent tape op je dashboard te hebben...

 

groetsen,

 

Gimli  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik al ruim een jaar een zuignap houder voor een mobiele telefoon om mijn eMap in een auto te monteren.

In mijn eigen Volvo zet ik hem links van mij tegen de deur, bij verschillende vrachtauto´s afhankelijk van de omstandigheden tegen de voorruit of tegen het kleine zijruitje.

Een enkel keertje laat de zuignap wel eens los, maar de eMap kan wel tegen een stootje zoals de ervaring mij leerde.

 

Groetjes van Koos.

 

 

 

Edited By koosknip on okt. 21 2002 at 15:46

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben naar de gamma gegaan, en heb uit de bak met artikelen van 2,50 euro een auto notitieblokje gekocht.

er zitten 2 zuignapjes op die je op het raam plakt. De etrex past er precies op. Je kan hem nog even vastmaken met een elastiekje. Dit werkt perfect, en ik heb er nog goed zicht op ook, en het is ook nog eens zeer goedkoop.

 

image

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Zijn er nog mensen die nieuwe tips hebben voor een niet te dure eTrex autohouder oplossing? Liesfst geen schroef of tape oplossing.

 

Ikzelf zit te denken aan een universele PDA houder met zuignap, maar waal haal je die? In dit geval koop ik liever in een winkel waar ik eerst even kan voelen en passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...