Spring naar bijdragen

Staatsbosbeheer en geocahce - Jagen op een fata morgana


Gast Mr and MRs X

Aanbevolen berichten

Is het wel een boswachter, of gewoon een grapjas.  ???

Hoi

Boswachter is echt een boswachter. Vanuit SBB heeft een medewerker het hele GPS gebeuren "ontdekt" en is ermee aan de slag gegaan. Indertijd is er een bijeenkomst geweest voor boswachters met interesse in GPS-en, daar ben ik ook geweest. Alleen doordat mijn terreintjes wat klein zijn is het niet echt aantrekkelijk om voor het grote publiek een GPS-tocht uit te zetten.Al zou het voor jullie geen probleem opleveren, al dat water. West-Friesland is erg nat.

Obdammerweel bijvoorbeeld beheer ik ook. Ik meen dat Goofy (dacht ik??) daar een Geocache heeft neergelegd.

Een collega van me hier uit het noorden heeft inmiddels een GPS-tocht in het Robbenoordbos gemaakt. De kortste weg om foutjes uit de routes te halen is om in de betreffende boswachterij de medewerkers op te zoeken en de evt. fouten te bespreken.

Groetjes van de echte boswachter :D

 

 

 

Edited By boswachter on okt. 28 2002 at 11:06

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

...zijn er wat medestanders...Hawkeyes: jij kent toch één van die...

medestander bij deze aangemeld...ik ken er meerdere, en zal het doorgeven.

Heb vaak contact met noordholland en leersum (kijk van deze twee regio's ook meestal routes na of wordt gevraagd om ff blik te werpen op .loc bestand op internet).

Groeten remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...mijn terreintjes wat klein zijn is het niet echt aantrekkelijk ...kortste weg om foutjes uit de routes te halen is om in de betreffende boswachterij de medewerkers

Kleine terreintjes bieden volgens mij juist een hele leuke uitdaging en ik kan je wel wat ideeen doen toekomen voor leuke routes.....(merk het wel als je dat zou willen).....

 

Verder is het voor ons lastig om nou juist diegene te pakken te krijgen die zorg draagt voor de route zoals die naar driebergen gestuurd word om op internet te zetten.

Misschien is het wat om een lijstje te maken met beheerders van routes en hun meeladressen zodat iedereen uit dit forum ook de juiste persoon kan meelen over eventuele foutjes/suggesties van/voor de sbb routes.

 

bijvoorbeeld zo:

 

[*]Austerlitz - agro.

 

[*]Robbenoord - agro.

etc....

kan het lijstje ook makkelijk zo maken dat het linkjes zijn zodat je dan direct kan doorklikken, laat maar weten boswachter of dit voor jullie ook een handige optie is.....

Wat ons betreft denk ik in ieder geval wel.....

Groeten Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...