Spring naar bijdragen

Editknop verwijderen


remco.1971

Aanbevolen berichten

In andere forums kun je zien of een bijdrage ooit ge-edit is. Net als bij logjes op gc.com, daar komt ook een edit-timestamp bij te staan. Dat vind ik wel een elegant alternatief voor het weghalen van de edit-knop.

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo, straks even een voorbeeldje met quoten.

 

tot straks niet zulke aardige Q

Hier ben ik weer.

En zie: zo kan je ook de 'geschiedenis' vervalsen. Je kan ook als je iemand anders quote het bericht veranderen. Kruimel is een &^%$*@#% om op zo'n manier weer zien te laten dat het "team" helemaal geen Team is.....

Niemand gaat dit allemaal teruglezen, dus je kan makkelijk iemand manipuleren.

 

En we zullen hier echt geen geschiedenis schrijven op dit forum, geschiedvervalsing zal dus ook moeilijk gaan...

 

Groetjes Quaerens :lol:

Wat schrijf je nu? Ik ben een idioot?

 

bedankt huh

 

Met dank aan Hawkeyes

 

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In andere forums kun je zien of een bijdrage ooit ge-edit is. Net als bij logjes op gc.com, daar komt ook een edit-timestamp bij te staan. Dat vind ik wel een elegant alternatief voor het weghalen van de edit-knop.

 

Gr.M.

Zo hoort het ook. En op het forum van pocketpc-club kun je zelfs in een regel melden waarom je jouw bericht hebt aangepast. Niet iedereen maakt daat gebruik van helaas, maar het zou gewoon een must moeten zijn om maar te kunnen editen. Fluawekul moet door een mod er gelijk uit gefilterd worden.

 

Als je niet meer je eigen bericht kunt editen dan zijn ze niet goed bezig hier. Je hebt toch een aanvullig of een update soms? Of je hebt iets uitgelegd en er een kapitale fout in gezet. Dat moet toch te veranderen zijn zonder alles te quoten en te quoten en te quoten.

 

Met dank aan Hawkeyes

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, straks even een voorbeeldje met quoten.

 

tot straks niet zulke aardige Q

Hier ben ik weer.

En zie: zo kan je ook de 'geschiedenis' vervalsen. Je kan ook als je iemand anders quote het bericht veranderen. Kruimel is een &^%$*@#% om op zo'n manier weer zien te laten dat het "team" helemaal geen Team is.....

Niemand gaat dit allemaal teruglezen, dus je kan makkelijk iemand manipuleren.

 

En we zullen hier echt geen geschiedenis schrijven op dit forum, geschiedvervalsing zal dus ook moeilijk gaan...

 

Groetjes Quaerens :lol:

Wat schrijf je nu: Ik ben een idioot! Dat heb je goed geraden! Ik wist al dat ik een egoistische (Ik hoop dat ik het goed schrijf, anders kan ik het niet meer veranderen) !@#$%^&* ben!

Quaerens is natuurlijk de aardigste persoon die er bestaat!

 

bedankt huh

 

Met dank aan Hawkeyes

 

 

GRTZ

 

Kruimel

Dit soort dingen dus!

 

Groetjes Quaerens ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Editknop is weer in werking. :lol:

 

Wij dachten uitvoering te geven aan wat leefde onder het merendeel van de forumbezoekers e.e.a. in het kader van de roep om meer democratie, oftewel "luister meer naar wat er leeft onder de forumbezoekers".

 

Let wel .... Zelf zijn we ook niet gecharmeerd van het weghalen van deze knop maar veel leden ergeren zich aan berichten die plots verdwenen zijn of waarvan de inhoud soms zó werd gebogen dat het hun in discussies voordelig uitkwam. Discussies werden onleesbaar mede doordat mensen soms hele topics gingen schonen.

Dit gaf onnodig spanningen.

 

Wij waren van mening dat tikfouten er via de preview functie uitgehaald konden worden. - Preview laat je tekst 1:1 zien -

Technisch is het mogeljk dat de leden zelf hun hele post weghalen. Als hier een meerderheid voor is dan hoor ik dat hier graag.

 

Kortom, een absoluut goedbedoelde actie die achteraf gezien misschien beter via een poll gecommuniseerd had kunnen worden - draagvlak - en waarvan wij nooit hadden kunnen vermoeden dat hij tot zo'n verontwaardiging zou lijden.

Totdat wij een - nog beter - beeld hebben van wat iedereen wil blijft alles bij het oude.

 

Nog even dit...

 

We hebben de groepsindeling aangepast om meer duidelijkheid te scheppen in wie wat doet binnen .nl

Ook dit weer om gevolg te geven aan meer transparantie.

 

Voorbeeld: Gimli maakt nu deel uit van de groep Approvers. Was Admin / Approvers. Hiermee willen we duidelijk maken dat Gimli niets met het forum te maken heeft en enkel approver is.

Bytheway heeft net als Hawkeyes en ik de Admin status omdat hij het forum runt en dus alle 'plus' tooltjes moet kunnen gebruiken.

 

Ik hoop dat de lucht hiermee geklaard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Editknop is weer in werking.  :lol:

Geoman bedankt.

 

Wat allemaal weer een geneuzel om niets, blijkt achteraf. Ik vind het allemaal een beetje vreemd hoor.

 

Wij dachten uitvoering te geven aan wat leefde onder het merendeel van de forumbezoekers e.e.a. in het kader van de roep om meer democratie, oftewel "luister meer naar wat er leeft onder de forumbezoekers".

 

Die vlieger gaat dus in zijn geheel niet op. Hoezo democratie? Hoezo luisteren naar wat er leeft onder de forumbezoekers?

 

Vreemd dan dat in een POLL, gestart door een van jouw eigen TEAMLEDEN, Camelion, door jou en Hawkeyes gewoon als een lachertje wordt neergezet. Camelion polst hier in deze poll en vraagt hoe wij, de forumleden erover denken. Wij geven Camelion onze mening door te stemmen en eventueel een uitleg erbij te doen.

 

Als ik lees dat momenteel het merendeel van de forumbezoekers er mee eens is dat nietszeggende berichten door jullie weggehaald worden, blijkt dus dat jij en Hawkeyes andere meningen "horen "van ons leden. En dat dezelfde leden de mogelijkheid om te editen weg wilden hebben.

 

Dat wordt dan door Hawkeyes en jou bericht in deze poll. Hoe willen jullie ons leden erop aanspreken dat we ons aan de forumregeles moeten houden als jij en Hawkeys je eigen forumregels aan de laars lappen?

 

Jullie reageerden op een posting van Lupardi en verder in zijn geheel niet op de Poll. Wat jullie in dit draadje hebben geschreven heeft helemaal niets met de Poll van doen. Jullie waren volledig offtopic. Vind ik niet zo erg hoor. Ik kan er zelf ook flink wat van. Maar, ik heb geen voorbeeldfunctie hier.

 

Let wel .... Zelf zijn we ook niet gecharmeerd van het weghalen van deze knop maar veel leden ergeren zich aan berichten die plots verdwenen zijn of waarvan de inhoud soms zó werd gebogen dat het hun in discussies voordelig uitkwam.  Discussies werden onleesbaar mede doordat mensen soms hele topics gingen schonen. 

Dit gaf onnodig spanningen.

 

Daar zijn wel andere oplossingen voor. Je bericht niet meer kunnen editen vind ik erger. Dat iemand zo kinderachtig is en zijn geschreeuw weghaalt vind ik kul. Ik heb dat een keer gedaan in een te felle discussie met onze vriend Keske27 waarin ik hem bedreigde. Dat kan niet en is door mij gelukkig gewijzigd. Dat is een vorm van je woorden terugtrekken en dat ging dat eigenlijk alleen Kees en mij wat aan. Een ander mag later er van denken wat hij wil. Zoveel worden de geleuter berichtjes niet teruggehaalld hoor. Dat zijn meestal de tips and tricks berichten.

 

 

Wij waren van mening dat tikfouten er via de preview functie uitgehaald konden worden. - Preview laat je tekst  1:1 zien -

 

Klopt, die functie gebruik ik ook altijd, en nog mis ik ladingen tikfouten. Soms zie ik het later terug en lees dan de reacties en denk dan, als ik dat nu zo of zo had beschreven dan had men mij beter begrepen, dus verander ik het weer in een begrijpelijker manier. Als van de werkelijke inhoud maar niets veranderd dan vind ik editen ok.

 

Technisch is het mogeljk dat de leden zelf hun hele post weghalen. Als hier een meerderheid voor is dan hoor ik dat hier graag.

 

Nuh, doe dat zelf ff. We hebben niet voor niets drie moderatoren. Die drie mgen het doen en wij en de rest van de teamleden mogen en moeten het niet kunnen. Ook jij niet.

Anders zijn we geen moderatoren nodig.

Dat is nu echt iets om de moderator te verzoeken een bericht, van zichzelf, weg te halen. Niet van een ander natuurlijk.

 

 

Kortom, een absoluut goedbedoelde actie die achteraf gezien misschien beter via een poll gecommuniseerd had kunnen worden  - draagvlak - en waarvan wij nooit hadden kunnen vermoeden dat hij tot zo'n verontwaardiging zou lijden.

 

Waarschijnlijk had je de poll van je nieuwe medewerker meer in zijn waarde moeten laten en de antwoorden daarop op zijn waarde moeten schatten.

 

Dan ga je ook nog maar pollen met de vraag of jullie voornemens zoveel verontwaardiging zal uitlokken

 

Totdat wij een - nog beter - beeld hebben van wat iedereen wil blijft alles bij het oude.

Dat is een van de weinige goede voornemens die ik vandag heb gehoord

 

Nog even dit...

 

We hebben de groepsindeling aangepast om meer duidelijkheid te scheppen in wie wat doet binnen .nl

Ook dit weer om gevolg te geven aan meer transparantie.

 

Voorbeeld: Gimli maakt nu deel uit van de groep Approvers. Was Admin / Approvers. Hiermee willen we duidelijk maken dat Gimli niets met het forum te maken heeft en enkel approver is.

Bytheway heeft net als Hawkeyes en ik de Admin status omdat hij het forum runt en dus alle 'plus' tooltjes moet kunnen gebruiken.

 

Ik hoop dat de lucht hiermee geklaard is.

 

Nee, nog niet helemaal. Ik wil graag ook een duidelijk verschil tussen BTW als hoofdmod damen met zijn mods aan de ene kant en jou en Hawkeyes als Admins aan de andere kant.

 

Ik vind dat het inbreken in postings, het verwijderen van postings en dergelijke zaken, alleen voor de mods en voor BTW is. Jij en Hawkeyes mogen van deze mogelijkheid geen gebruik (kunnen) maken.

 

Zo blijft het helder. ik lees soms ineens berichten van een lid, die zonder een note daaronder, ineens veranderd zijn door hawkeyes. Dat is not done in modjewereld. Of jullie modereren erbij en sturen BTW, Camelion en Zero Cool de laan uit, of jullie laten dat soort zaken aan BTW, Camelion en Zero Cool over en komen alleen maar op het forum om lekker mee te carambalen.

Dan is het duidelijk. Ik wl verder niet stoken en ook niet steeds Hawkeyes afvallen. Het zal best een goede kracht zijn voor .nl, maar hij modereert te eigengereid zonder overleg en is in staat om je maar zo een ban op te leggen als hem iets niet aan staat. Zie het verleden, we doen daarbij niet aan geschiedvervalsing.

Dan wil ik het al helemaal niet hebben over openbare brandbrieven van mij hier op het forum die in zijn geheel verdwenen zijn en niemand hier die er iets van af weet.

 

GRTZ

 

Kruimel, die alleen maar het beste met de tent voor heeft en weet dat het zooooooooo simpel kan zijn. Maar ja, die Eeeeegoooos huh.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Dan ga je ook nog maar pollen met de vraag of jullie voornemens  zoveel verontwaardiging zal uitlokken

...

 

Euh, je bedoelt dat eerst ff een ongetinte poll wordt gedaan voordat bepaalde voornemens die ons allen aangaan een feit worden? Dat zou ik iig zeker toejuichen. Vooral belangrijk als het ooit ook nog het om het 'buitengebeuren' mocht gaan.

 

Wow, het is nog eventjes wennen, al die inspraak. ;)

 

Gr.M.

bewerkt door mgr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...