Spring naar bijdragen

Editknop verwijderen


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

We kunnen natuurlijk ook gewoon onszelf kwoten en dan de verbetringen plaasten. Goed, dan kun je hetzelfde bericht wel 3 a 4 x tegen komen, dat geeft niets, als het er uiteindelijk maar zo staat zoalsje het wenst.

 

Deleten mogen de mods hier toch niet.

 

GRTZ

Kruimel

Maar ijgenleik is dat is tog van den sotten? Zoo kreigen we heir aleen maer een groote foorumm vervuillling.

 

En wei en de modder-eters zeijn tog zeeker geen klijne keinders? Als we met z'n aallen avspreeken om geen texten uit berigtjus te verweideren en de modder-eters verwijderen geenn beigtjes meer, kan de edit-funktie gewoon teruch. Ja Tog? Of neit dan?

 

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ijgenleik is dat is tog van den sotten? Zoo kreigen we heir aleen maer een groote foorumm vervuillling.

 

En wei en de modder-eters zeijn tog zeeker geen klijne keinders? Als we met z'n aallen avspreeken om geen texten uit berigtjus te verweideren en de modder-eters verwijderen geenn beigtjes meer, kan de edit-funktie gewoon teruch. Ja Tog? Of neit dan?

 

André

Vertaling:

Maar eigenlijk is dat toch van den zotten? Zo krijgen we hier alleen maar een grote forum vervuiling.

 

En wij en de moderators zijn toch zeker geen kleine kinderen? Als we met z'n allen afspreken om geen teksten uit berichtjes te verwijderen en de moderators verwijderen geen berichtjes meer, kan de edit-functie gewoon terug. Ja toch? Of niet dan?

 

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mijn berixht editen:

 

og wie huuft er ook nie deemookraties over te stemmen over zoiets als een hulpmiddel om je berichten ietwat netter op het forum te krijgen. Men gaat er weer vanuit dat je een edit knop alleen maag gebruikt om iets geheimzinnigs weg te halen. Geschiedvervalsing noemen ze het. Het geestelijke vermogen daalt met een recordsnelheid

 

Altijd die achterdocht.

 

GRTZ

 

Kruimel

 

Moet je lezen als:

 

Och, we hoeven niet democratisch te stemmen over zoiets als een hulpmiddel om je berichten ietwat netter op het forum te krijgen. Men gaat er weer vanuit dat je een edit knop alleen maar gebruikt om iets geheimzinnigs weg te halen. Geschiedvervalsing noemen ze het. Het geestelijke vermogen daalt met een recordsnelheid.

 

 

Zo had het moeten zijn volgens mij. Zie iemand nog een fout? Dan quote ik mezelf wel weer even. Het moet tenminste een beetje kloppen allemaal

 

GRTZ

 

Kruimel

Weer een foutje ontdekt:

 

Zie iemand een nog een fout moet natuurlijk "Ziet iemand nog een fout zijn.

 

Met dank aan Hawkeyes

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we inplaats van de edit knop gen spellingscontrole knop terug krijgen? Als het mogelijk is om woorden te filteren die te maken hebben met de activiteiten van een klein volkje met driehoekig gevormde hoofddeksels en die te vervangen door ### of *** tekens moet je toch ook de teksten op Nederlands kunnen filteren? Zou weer een goede aanvulling op de hoogstaande zorg die met hier ons bied :D .

 

Maar misschien is het toch makkelijker om de edit knop te heractiveren B) .

 

Oei, bericht word te lang, snel posten.

 

Locutus

 

NB. Locutus sgrijft alleen nog maar korte berigten zodat er wijnich kasn op spel-vouten is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ijgenleik is dat is tog van den sotten? Zoo kreigen we heir aleen maer een groote foorumm vervuillling.

 

En wei en de modder-eters zeijn tog zeeker geen klijne keinders? Als we met z'n aallen avspreeken om geen texten uit berigtjus te verweideren en de modder-eters verwijderen geenn beigtjes meer, kan de edit-funktie gewoon teruch. Ja Tog? Of neit dan?

 

André

Vertaling:

Maar eigenlijk is dat toch van den zotten? Zo krijgen we hier alleen maar een grote forum vervuiling.

 

En wij en de moderators zijn toch zeker geen kleine kinderen? Als we met z'n allen afspreken om geen teksten uit berichtjes te verwijderen en de moderators verwijderen geen berichtjes meer, kan de edit-functie gewoon terug. Ja toch? Of niet dan?

 

André

Ik wijs jou ook even op een fout. Van den zotten is volgens mijn van den zotte of van de zotte. Het gaat maar om één zot in plaats van twee

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we inplaats van de edit knop gen spellingscontrole knop terug krijgen? Als het mogelijk is om woorden te filteren die te maken hebben met de activiteiten van een klein volkje met driehoekig gevormde hoofddeksels en die te vervangen door ### of *** tekens moet je toch ook de teksten op Nederlands kunnen filteren? Zou weer een goede aanvulling op de hoogstaande zorg die met hier ons bied :D .

 

Maar misschien is het toch makkelijker om de edit knop te heractiveren B) .

 

Oei, bericht word te lang, snel posten.

 

Locutus

 

NB. Locutus sgrijft alleen nog maar korte berigten zodat er wijnich kasn op spel-vouten is.

Edit vorige bericht: gen moest natuurlijk geen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we inplaats van de edit knop gen spellingscontrole knop terug krijgen? Als het mogelijk is om woorden te filteren die te maken hebben met de activiteiten van een klein volkje met driehoekig gevormde hoofddeksels en die te vervangen door ### of *** tekens moet je toch ook de teksten op Nederlands kunnen filteren? Zou weer een goede aanvulling op de hoogstaande zorg die met hier ons bied :lol: .

 

Maar misschien is het toch makkelijker om de edit knop te heractiveren ;) .

 

Oei, bericht word te lang, snel posten.

 

Locutus

 

NB. Locutus sgrijft alleen nog maar korte berigten zodat er wijnich kasn op spel-vouten is.

Volgens mij mis jij een t in bied. Dat moet volgens mij biedt zijn.

 

Graag zelf even verbeteren

 

 

Met dank aan Hawkeyes

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we inplaats van de edit knop gen spellingscontrole knop terug krijgen? Als het mogelijk is om woorden te filteren die te maken hebben met de activiteiten van een klein volkje met driehoekig gevormde hoofddeksels en die te vervangen door ### of *** tekens moet je toch ook de teksten op Nederlands kunnen filteren? Zou weer een goede aanvulling op de hoogstaande zorg die met hier ons bied :lol: .

 

Maar misschien is het toch makkelijker om de edit knop te heractiveren ;) .

 

Oei, bericht word te lang, snel posten.

 

Locutus

 

NB. Locutus sgrijft alleen nog maar korte berigten zodat er wijnich kasn op spel-vouten is.

Edit vorige bericht: gen moest natuurlijk geen zijn

.

Sorry nog een edit, punt vergeten achter de laatste zin van mijn edit bericht...duidelijk nog ;) .

 

 

Disclaimer: Locutus kan niet langer aansprakelijk worden gesteld voor tik en spel vouten in zijn berichten.

Indien je hier niet mee akkoord gaat dient u dit bericht niet te lezen. Er kan niet gecorrespondeerd worden over genoemde risico's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wijs jou ook even op een fout. Van den zotten is volgens mijn van den zotte of van de zotte.  Het gaat maar om één zot in plaats van twee

 

GRTZ

 

Kruimel

Volgens mij heb je gelijk. Ik zal het even aanpassen:

 

Vertaling:

Maar eigenlijk is dat toch van de zotte? Zo krijgen we hier alleen maar een grote forum vervuiling.

 

En wij en de moderators zijn toch zeker geen kleine kinderen? Als we met z'n allen afspreken om geen teksten uit berichtjes te verwijderen en de moderators verwijderen geen berichtjes meer, kan de edit-functie gewoon terug. Ja toch? Of niet dan?

 

André

 

Volgens mij is het zo beter :lol:

 

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we inplaats van de edit knop gen spellingscontrole knop terug krijgen? Als het mogelijk is om woorden te filteren die te maken hebben met de activiteiten van een klein volkje met driehoekig gevormde hoofddeksels en die te vervangen door ### of *** tekens moet je toch ook de teksten op Nederlands kunnen filteren? Zou weer een goede aanvulling op de hoogstaande zorg die met hier ons bied :lol: .

 

Maar misschien is het toch makkelijker om de edit knop te heractiveren ;) .

 

Oei, bericht word te lang, snel posten.

 

Locutus

 

NB. Locutus sgrijft alleen nog maar korte berigten zodat er wijnich kasn op spel-vouten is.

Volgens mij mis jij een t in bied. Dat moet volgens mij biedt zijn.

 

Graag zelf even verbeteren

 

 

Met dank aan Hawkeyes

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Sorry Kruimel, mijn disclaimer is met terugwerkende kracht van toepassing.

 

Locutus

 

Disclaimer: Locutus kan niet langer aansprakelijk worden gesteld voor tik en spel vouten in zijn berichten.

Indien je hier niet mee akkoord gaat dient u dit bericht niet te lezen. Er kan niet gecorrespondeerd worden over genoemde risico's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men gaat er weer vanuit dat je een edit knop alleen maag gebruikt om iets geheimzinnigs weg te halen. Geschiedvervalsing noemen ze het.

Geschiedvervalsing-gevoelige zaken van een ander kun je natuurlijk direct vereeuwigen door ze zelf te quoten :lol:

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, straks even een voorbeeldje met quoten.

 

tot straks niet zulke aardige Q

Hier ben ik weer.

En zie: zo kan je ook de 'geschiedenis' vervalsen. Je kan ook als je iemand anders quote het bericht veranderen. Ik ben maar even zo beleeft om mezelf andere worden in de mond te leggen. ;)

Niemand gaat dit allemaal teruglezen, dus je kan makkelijk iemand manipuleren.

 

En we zullen hier echt geen geschiedenis schrijven op dit forum, geschiedvervalsing zal dus ook moeilijk gaan...

 

Groetjes Quaerens :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...