Spring naar bijdragen

Editknop verwijderen


remco.1971

Aanbevolen berichten

Op veler verzoek de instellingen hersteld zodat geschiedkundige manipulaties niet meer tot de mogelijkheden behoren.

Met vriendelijke groeten,

Remco & Rene

 

ps dit ingrijpen in het forum is alleen omdat we er veel (meel en pm) verzoeken over krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu ben ik benieuwd (en direct na het plaatsen van dit bericht zal ik het antwoord al kennen) of het editten direct na het plaatsen wel mogelijk is.

Het gebeurt mij nogal eens dat ik na het plaatsen van een bericht nog een tik of spel foutje over het hoofd heb gezien. En ja ik weet het er is een knop "bericht voorbeeld", en toch zie ik afgestudeerd met een zes voor Nederlands :D soms pas even later de fout.

 

Kan je een bericht na het plaatsen nog enkele minuten editten. Het wijzigen of zelfs verwijderen van complete berichten gebeurt vaak pas nadat iemand door reacties op zijn bericht de boel wil verdraaien?

 

Ik weet dat er altijd wel iemand zal zijn die iets weer anders wil, dus ik zal me er ook bij neer moeten leggen als dit niet zo blijkt te zijn. Ik hoor vanzelf wel of ik hier medestanders in heb.

 

Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op veler verzoek de instellingen hersteld zodat geschiedkundige manipulaties niet meer tot de mogelijkheden behoren.

Met vriendelijke groeten,

Remco & Rene

 

ps dit ingrijpen in het forum is alleen omdat we er veel (meel en pm) verzoeken over krijgen.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp eigenlijk geen jota van wat je geschreven hebt. Is dat je reactie op de poll van Camelion? Heb je per ongeluk in een verkeerd draadje gereplyed?

 

Welke instellingen zijn hersteld, dus, welke functie op het forum was kapot en in godsnaam wie zijn dat dan die jou op veler verzoek hebben gevraagd om een reparatie? Heb nog niets kapots op het forum kunnen vinden.

 

 

Graag even een uitleg

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, ben er dus achter. Wat een belachelijke onzin. Ja hoor, een poll van de ene teamlid wordt maar zo weer teniet gedaan door de ander. Leuke clubje. Camelion, verwijder je poll maar want je staat ni gewoon voor joker.

 

Ik wil mijn edit knopje terug. Maak het dan zo dat na een edit dit duidelijk zichtbaar in het bericht komt te staan en... maak een invulscherm zoadat ik in een regel kan melden waarom ik ge-edit heb.

 

Ik edit veel berichtjes van mij om het grammatikaal wat leesbaarder te maken of om tikfouten eruit te halen.

 

Ik kan me niet voorstellen dat op "veler verzoek" deze functie eruit gehald is.

 

Of is dit weer een ondoordachte actie van een teamlid op zich?

 

Ik wil bij deze de editfunctie terug

 

Ikz al zorgen dat ik dat veelvuldig ga verzoeken zodat het op veler verzoek terugkeert

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor vanzelf wel of ik hier medestanders in heb.

Ik vind het ook veel prettiger als ik mijn eigen berichten nog kan editen. Ik doe dat alleen maar als ik fouten wil verbeteren en nooit om mijn tekst te verdraaien. Het gebeurt ook wel eens dat ik achteraf een toevoeging wil maken.

 

Dus wat mij betreft: EDIT FUNCTIE AAN!

 

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikz al zorgen dat ik dat veelvuldig ga verzoeken zodat het op veler verzoek terugkeert

 

GRTZ

 

Kruimel

Poll? (daardoor is het edit knopje ook verdwenen) mijn stem heb je, maar dat was al duidelijk geloof ik.

 

Grtz Locutus

 

NB. Locutus sgrijft alleen nog maar korte berigten zodat er wijnich kasn op spel-vouten is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon een minachting naar degene die dit draadje en poll gestart heeft en het is een minachting voor degene die zijn bericht wil editen omdat de opmaak hem niet bevalt.

 

Dis is een actie die maar van een kan komen. Ik durf er een flinke taart op te zetten dat de andere teamleden van niets weten, laat staan van een veler verzoek :D

 

Dit is een actie alsof men iedereen de auto afpakt omdat een enkeling harder dan 120 rijdt.

 

Grappig is dat dit allemaal naar aanleiding is van de berichtjes die nietszeggend zijn ............. als inhoud hebben. Of "laat maar"

En wie heeft de meeste berichten met ........... achter zijn naam staan? Een teamlid B)

 

Als men nu gewoon zulke berichtjes delete dan kan de gemiddelde poster gewoon weer zijn eigen berichten editen.

 

Ik heb je gelezen Locutus :P We kunnen ook fonetisch gaan schrijven. Eens zien hoe prettig leesbaar dat dat is.

 

En natuurlijk allemaal Geoman et CS bestoken met veelvuldig verzoek de edit knop terug te laten komen.

 

Komt er nog iemand van die jongens op op het Halloween-event? Kunnen we daar eens in real life over bomen.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

 

we hebben er toch ook niet om hoeven te smekkkkken om de functie uit te zetten.

 

 

dat is ook democraties besloten  B)

 

of zie ik het fout

 

 

 

B)  :P  ;)

og wie huuft er ook nie deemookraties over te stemmen over zoiets als een hulpmiddel om je berichten ietwat netter op het forum te krijgen. Men gaat er weer vanuit dat je een edit knop alleen maag gebruikt om iets geheimzinnigs weg te halen. Geschiedvervalsing noemen ze het. Het geestelijke vermogen daalt met een recordsnelheid

 

Altijd die achterdocht.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mijn berixht editen:

 

og wie huuft er ook nie deemookraties over te stemmen over zoiets als een hulpmiddel om je berichten ietwat netter op het forum te krijgen. Men gaat er weer vanuit dat je een edit knop alleen maag gebruikt om iets geheimzinnigs weg te halen. Geschiedvervalsing noemen ze het. Het geestelijke vermogen daalt met een recordsnelheid

 

Altijd die achterdocht.

 

GRTZ

 

Kruimel

 

Moet je lezen als:

 

Och, we hoeven niet democratisch te stemmen over zoiets als een hulpmiddel om je berichten ietwat netter op het forum te krijgen. Men gaat er weer vanuit dat je een edit knop alleen maar gebruikt om iets geheimzinnigs weg te halen. Geschiedvervalsing noemen ze het. Het geestelijke vermogen daalt met een recordsnelheid.

 

 

Zo had het moeten zijn volgens mij. Zie iemand nog een fout? Dan quote ik mezelf wel weer even. Het moet tenminste een beetje kloppen allemaal

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...