Spring naar bijdragen

16 feb. 2021 - Geocaching® app: Statistics and Milestones


Linkalovers

Aanbevolen berichten

Geocaching.COM heeft de Geocaching app aangepast: Geocaching® app: Statistics and Milestones.


       "
With today’s release, Premium members can now view their current geocaching streak, Difficulty and Terrain Grid, and caching milestones in the Geocaching® app.

When Premium members navigate to the Profile screen, they will see a new option for Statistics.

P1RWT08fHR-uffssj0168inwgoe4c8itGuBQoch0

Tapping this will launch the Statistics view, opening the Statistics tab, and displaying your personal Difficulty and Terrain grid. This provides a historical view of your progress completing the Difficulty and Terrain grid.

sNxMUcf2ZbeeBdzK6yu9OJVLmrKXEyHUVc1VbXMD

Directly above the Difficulty and Terrain, we have introduced a Streak Card. This card updates in a manner that corresponds with your caching behavior. For example:

If you have not cached today, and are not a streak;

VehQR663-ev55P-cMR4en7LSWyS4fakQh77Nxgfk

If you have not cached yet today, and are on a streak;

ZktRaLHdc-pexJMnkAtSeG-rJWtigrfokrGPFkPy

If you have cached today, and are on a streak;

9qhZfCLCFBC3V1p167D_ZU-cRYscUY4l2UuMOv5w

Tapping the Milestone view opens a list view which displays the caches logged that earned each Milestone. If a cache is later archived or disabled, that cache line item is greyed out. Each milestone icon corresponds to the design of the Milestone pins available in the Geocaching Shop.

2zG7XRVolCv2GdEC37Gv13MBcqFhloXfZFNF-nZD

       "

Een volledige Google vertaling.
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

14 minuten geleden zei regenboog2:

Ik gebruik de app niet, maar had er geen idee van dat je deze statistieken allemaal niet kon zien. Ik was er van uit gegaan dat de app hetzelfde of misschien wel meer zou kunnen dat de site van .com


Ik ga nog een stap verder: ik gebruik de app ook niet en zou ook niet weten waarom deze statistieken belangrijk voor mij zouden kunnen zijn. Werken met je eigen statistieken, heeft bijna altijd een ( misschien onbewuste ) bijwerking.

Ik geocache juist, om o.a. alle dagelijkse 'verplichtingen' te vergeten en dan ga ik er juist niet nog één bijhalen. Nog afgezien van, dat geocache statistieken voor mij volstrekt onbelangrijk zijn.
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Grondspraak soms jaren achterloopt met allerlei vernieuwingen is een understatement. Daarom gebruik ik al jaren GSAK en Project-GC waar ik bepaalde gegevens kan ordenen in de volgorde die ik op dat moment interessant vind.

Zo zie ik, o jeetje, dat ik al 10 dagen geen cache heb gevonden - en zelfs dat was de locatieloze GC8NEAT. Geen wonder met de lage temperaturen, sneeuw en ijs. Heerlijk gewandeld in de witte natuur, 4 dagen achtereen geschaatst. Met het klimmen van de thermometer, lengen der dagen en en liefst een zonnetje gaat het wel weer een beetje kriebelen.

En dan ga ik bij voorkeur met de GPS op stap. De telefoon gebruik ik meer als camera, de app gaat zelden aan of het moet voor een labcache zijn, wat ik meer voor een soort veredeld zegeltjes sparen hou - waarom dat nu nog een aparte app vergt is me een raadsel - ga ik liever een opgeloste mystery cache doen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...