Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2021


regenboog2

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Linkalovers:

Het IS inderdaad een prachtig F1 seizoen !! Natuurlijk fijn dat Max een Nederlanders is, maar eindelijk wordt er weer gestreden voor de winst. Hopelijk mogen ze het volgend jaar weer doen en dat ze dan mogen vechten voor de winst.

De beste zal altijd winnen.

Misschien een leuk weetje. Max is eigenlijk een Belg maar raced voor de Nederlandse vlag :)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

6 minuten geleden zei harrie:

De beste zal altijd winnen.

Misschien een leuk weetje. Max is eigenlijk een Belg maar raced voor de Nederlandse vlag :)

Inderdaad !

Maar als Nederlander zeg ik dan : waarom :o:wink2:.

Maar voordat ik een oorlog uitlok : laten we er vooral van genieten !!

bewerkt door Linkalovers
  • Dank 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd hoeveel mensen gaan kijken nu blijkbaar (bijna) iedereen kan kijken via een open kanaal. Er zijn vast heel veel mensen die vooral kijken omdat ze chauvinistisch zijn. Dat geldt in ieder geval wel voor mij 🙂

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Peetee:

Ja, dat zal voor heel veel mensen zeker het geval zijn. Maar als je ook ziet hoeveel aandacht er voor deze race is van over de hele wereld. Echt ongekend... 

Eigenlijk valt dit best wel tegen Geen enkele Belgische zender zend deze F1 wedstrijd uit. Ja een Franstalige zender maar dat is niet om aan te horen. We hebben wel sportzenders maar daar moet je extra voor betalen.

De Belgen zijn wel gek van veldrijden en dat is wel live te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei harrie:

De Belgen zijn wel gek van veldrijden en dat is wel live te zien.

Zij rijden nu een rit in Val di sole, Italië. Ik geef het je te doen om zo door de sneeuw te ploeteren. Bikkels zijn het.
Dit zijn dan nog de vrouwen die hun mannetje staan.

 

IMG_20211212_133528_1.jpg

bewerkt door harrie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei harrie:

Eigenlijk valt dit best wel tegen Geen enkele Belgische zender zend deze F1 wedstrijd uit. Ja een Franstalige zender maar dat is niet om aan te horen. We hebben wel sportzenders maar daar moet je extra voor betalen.

De Belgen zijn wel gek van veldrijden en dat is wel live te zien.

Misschien zijn er nog gratis streams te vinden?

Maar België is toch ook erg goed in veldrijden !!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei harrie:

Eigenlijk valt dit best wel tegen Geen enkele Belgische zender zend deze F1 wedstrijd uit. Ja een Franstalige zender maar dat is niet om aan te horen. We hebben wel sportzenders maar daar moet je extra voor betalen.

De Belgen zijn wel gek van veldrijden en dat is wel live te zien.

Misschien weten veel Belgen niet dat Max een Belg is? Ik wist dat ook niet. Voor Nederlanders maakt dat ook niet veel uit. Hoe vaak we niet zeggen WIJ hebben gewonnen, we zoeken zelfs Nederlandse roots bij mensen met een andere nationaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...