Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2021


regenboog2

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

11 uur geleden zei Linkalovers:

Hé PeeTee,

Vandaag aan het verbouwen geweest? Ik zie nieuwe inboedel, nieuwe indeling en andere 'kleurtjes'. Fraai hoor !!!

Geoman heeft inderdaad vanmiddag de forumsoftware geüpdate, van 4.4.x naar 4.5.x. De overgang naar 4.5 was op zich niet zo spannend: alleen cosmetisch, en mede daarom hadden we die nog niet uitgevoerd.
De leverancier bracht vandaag een echter een beveiligingsupdate uit, en daarom hebben we de nieuwste versie nu meteen geïmplementeerd.

Ik ben het met je eens. Het ziet er allemaal heel goed uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
2 uur geleden zei Linkalovers:

Prachtige snooker wedstrijd gisteravond en een 'new kid on the block' winnaar, namelijk Yan Bingtao.
 

Ja, ik zit nu weer te kijken nadat ik gisteravond rond half 11 ben afgehaakt. Net de break gezien in het 14e frame (7-7), Wat een klasbak die Yan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De afgelopen dagen zijn we bijna 'verdronken' en weggewaaid, maar vandaag schijnt de zon weer. We hebben even frisse wangen gehaald op de fiets. De eerste narcissen staan al te bloeien langs de weg!

De eigenaar van het bloemenstalletje in de buurt is gek op tulpen, hij had ze al vóór de Kerst. Gisteren heb ik mijn eerste bos van het jaar gekocht, ik zal hem in ons café zetten om dit wat op te fleuren.

P1180148.JPG

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...