Spring naar bijdragen
Dix81

Hoe de bonuscache vinden?

Aanbevolen berichten

Zojuist Voor Het Eerst Een Ronde Gelopen waarin we op 5 plekken een vraag moesten beantwoorden . Er wordt aangegeven: Vergeet niet om de bonuscodes voor de bonuscache te noteren die je krijgt na elk goed antwoord. Deze cache ligt op de route.

Wat kan ik met deze antwoorden doen om de bonuscache te vinden?? 

A=?  B=? C=?  D=?  E=?

Alvast bedankt! 

bewerkt door Peetee
Waardes van de oplossing verwijderd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het begin van de Adventure Lab die je gedaan hebt, staat de code van de geocache vermeld die de bonus is van deze serie.

Bij die cache staat de formule die je nodig hebt om de plek van de bonuscache te berekenen.

bewerkt door kalkendotters

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor je reactie! Ik heb alleen een gc code. Kan nergens de formule vinden. Ik maakte gebruik van de aventure lab app. Enig idee waar ik nog kan kijken? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met behulp van de GCcode kun je de cache vinden. In deze cachebeschrijving staat de formule die je nodig hebt.

(kun je even de codes uit je eerste bericht verwijderen ? Nu kan iedereen nml de bonus vinden met wat zoeken ...)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei kalkendotters:

(kun je even de codes uit je eerste bericht verwijderen ? Nu kan iedereen nml de bonus vinden met wat zoeken ...)

Aangepast ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites