Jump to content
Peetee

Geocachers gezocht, om met een journalist op pad te gaan voor een reportage over geocaching.

Recommended Posts

Vandaag kwam bij onze supportdesk het volgende verzoek binnen:

Hi!

Voor VRIJ, het lifestyle magazine wil ik een verhaal (a vijf pagina's inclusief beeld) schrijven over geocaching. Daarom kom ik heel graag in contact met iemand die mij hier meer over kan vertellen. Ook vroeg ik mij af of het mogelijk is om met iemand voor de reportage op pad te gaan en te gaan schatzoeken. 

Heel graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn! Zouden jullie het mij ook willen laten weten als jullie hier niet aan mee willen werken? (Uiteraard kunnen jullie het artikel lezen voordat het gepubliceerd wordt!)

Ik ben te bereiken via h.chen@telegraaf.nl of 0651429279

Hartelijke groet!

Hortence Chen

Lifestyle journalist De Telegraaf

Wie lijkt het leuk (en heeft zin en tijd) om Hortence Chen mee te nemen/te begeleiden bij een geocaching-tocht? Als dat je leuk lijkt, neem dan even contact met haar op via bovenstaand mailadres/telefoonnummer.

Meld het s.v.p. ook even als een afspraak gemaakt is. Dat mag ook via PM naar mij. Dan kan ik daarna het draadje sluiten en het mailadres en telefoonnummer uit het bericht verwijderen.