Spring naar bijdragen
Peetee

Geocafé "het Opkikkertje" 2020

Aanbevolen berichten

Alleen maar de samenvatting gezien, wat een chaos! Werk aan de winkel voor de monteurs. Zelf heb ik naar de tour gekeken. Het ligt eraan voor wie je bent, maar daar ging het ook op het laatst nog mis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Max zal wel blij zijn vandaag, denk ik. Een verdiende podiumplaats!

Nu de wielrenners nog, ik ben benieuwd. Gisteren was het prachtig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jazeker, een mooie P2 voor Max! Gelukkig hebben ze problemen opgelost. 

Ja Anna van der Breggen was alweer beresterk gistermiddag. 😎 Annemiek ook trouwens ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yes, nog een Nederlander op het race podium. Rinus van Kalmthout ( op z'n Amerikaans Rinus VeeKay geheten, want zijn naam is voor de Amerikanen niet uit te spreken ), is vanaf de pole naar plaats 3 gereden in de Indycars. Zijn eerste pole was al spectaculair, maar de derde plaats is fantastisch.

Rinus, die dit jaar voor het eerst racet in de Indycars, krijgt het steeds beter naar zijn zin. Hij is de beste rookie ( beginneling ) en heeft vandaag zijn beste resultaat van dit race seizoen bereikt.

Morgen is er weer een race om 20:30 en deze is voor mensen met Ziggo, met het de Ziggo-sport pakket, op kanaal 404 te bekijken. Voor de fanatiekelingen is op  deze website de live timing te zien.

bewerkt door Linkalovers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Linkalovers:

Yes, nog een Nederlander op het race podium. Rinus van Kalmthout ( op z'n Amerikaans Rinus VeeKay geheten, want zijn naam is voor de Amerikanen niet uit te spreken ), is vanaf de pole naar plaats 3 gereden in de Indycars. Zijn eerste pole was al spectaculair, maar de derde plaats is fantastisch.

Rinus, die dit jaar voor het eerste racet in de Indycars, krijgt het steeds beter naar zijn zin. Hij is de beste rookie ( beginneling ) en heeft vandaag zijn beste resultaat van het jaar bereikt.

Zo, dat is knap! :thumbsup:

Ik hoorde Rob van Gameren hierover in het F1 café, maar toen lag hij nog op de 5e plek volgens mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites