Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2020


Peetee

Aanbevolen berichten

Vanmiddag toch maar besloten om met 2 huisgenoten wat caches te gaan doen, om met dit mooie ( maar frisse ) weer toch even de neus buiten de deur te hebben. De gekozen caches, zijn enkele losse exemplaren, die hier in de omgeving op het platteland liggen. Behalve onderweg in de auto, verder niemand tegen gekomen. Lekker gewandeld, maar na zo'n 5 losse caches toch wel genoeg uitgewaaid en afgekoeld, om weer naar binnen te willen.

IMG_20200326_162503651_HDR_.thumb.jpg.9a90ddde8d69514274eb1780b2641453.jpg

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nog meer afleiding: Vogels kijken via webcam: 'Het is net een soapserie'.

"
Het lentezonnetje schijnt en overal verleiden vogels elkaar om samen een nestje te bouwen. Al deze bedrijvigheid is nu minder goed te zien vanwege het dringende advies thuis te blijven. Wel ziet de Vogelbescherming het aantal kijkers van vogelwebcams groeien...

...Op camera's van de Vogelbescherming of via Nestkastlive.nl kan het publiek 24 uur per dag volgen wat er allemaal gebeurt in en om een vogelnest...
"
Bron: NU.Nl


Wie weet nog meer links naar dieren-webcam's ?

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei barny:

ik hoop alleen dat de benaming "prutser" wel door de ballotage commissie komt 
walking and balancing on the thin line :)

Barny

Dat is wel een punt, Barny. Je kunt ook je mening over een maatregel geven zonder tegelijk je mening te geven over de personen die die regel uitvaardigen, of dat in opdracht van een ander doen.

Ik vind jouw eerste reactie na de ban in ieder geval weer erg ongenuanceerd. Maar dat is kennelijk hoe je dat het liefste doet. Gewoon wat in het wilde weg om je heen slaan.

Klein stukje uit de richtlijnen (dat hier ook geldt):
image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei peetee, euuh, schaamstaal personen dan?
hoe wil je een handje vol mensen noemen die de hele Nederlandse geocache community in gijzeling gegooid heeft
als ik echt zeg wat van ie personen vind en hoe ook over de beslissing van onze NL revieuwers denk, dan weet ik het wel, dat zou je werk een stuk makkelijker maken ha ha ha

Barny  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3/26/2020 om 6:34 PM zei Linkalovers:

Nog meer afleiding: Vogels kijken via webcam: 'Het is net een soapserie'.

"
Het lentezonnetje schijnt en overal verleiden vogels elkaar om samen een nestje te bouwen. Al deze bedrijvigheid is nu minder goed te zien vanwege het dringende advies thuis te blijven. Wel ziet de Vogelbescherming het aantal kijkers van vogelwebcams groeien...

...Op camera's van de Vogelbescherming of via Nestkastlive.nl kan het publiek 24 uur per dag volgen wat er allemaal gebeurt in en om een vogelnest...
"
Bron: NU.Nl


Wie weet nog meer links naar dieren-webcam's ?

Net vanochtend heeft de nijlgans een eerste ei gelegd in het zeearendnest. Dus daar is de actie ook gestart nu. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Linkalovers:

Edit: Hé PeeTee, eigen filmpje of toch een webcam?

Nee, geen webcam. Gefilmd vanuit de auto. Ik kijk daar regelmatig even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap werk en prachtig filmpje.

 

Ps1. Windkap op mic. of ( met een dun elastiekje ) een stukje zacht schuimrubber over de mic. v/d camera?

Ps2. Excuses PeeTee, maar als pietleut kan ik het niet laten. Zo'n mooi filmpje, maar dat geluid......

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik binnenkort toch ( ooit eens ) een cache ga leggen, dan lijkt dit :blush: gebied met wel wat. Helaas hebben blijkbaar meer mensen interesse :( ( want de website/kaart is nu even overbelast ), maar er is gelukkig ruimte zat ^^. Dus gewoon ff wachten :dontgetit: totdat de kaart het doet, een dartpijltje pakken, een regio prikken, een doosje achter een boom verstoppen en klaar is Kees :lol1:. Veel meer moeite kan het toch niet kosten :no:, toch?

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...