Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2020


Peetee

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

Yes, nog een Nederlander op het race podium. Rinus van Kalmthout ( op z'n Amerikaans Rinus VeeKay geheten, want zijn naam is voor de Amerikanen niet uit te spreken ), is vanaf de pole naar plaats 3 gereden in de Indycars. Zijn eerste pole was al spectaculair, maar de derde plaats is fantastisch.

Rinus, die dit jaar voor het eerst racet in de Indycars, krijgt het steeds beter naar zijn zin. Hij is de beste rookie ( beginneling ) en heeft vandaag zijn beste resultaat van dit race seizoen bereikt.

 

Morgen is er weer een race om 20:30 en deze is voor mensen met Ziggo, met het de Ziggo-sport pakket, op kanaal 404 te bekijken. Voor de fanatiekelingen is op  deze website de live timing te zien.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Linkalovers:

Yes, nog een Nederlander op het race podium. Rinus van Kalmthout ( op z'n Amerikaans Rinus VeeKay geheten, want zijn naam is voor de Amerikanen niet uit te spreken ), is vanaf de pole naar plaats 3 gereden in de Indycars. Zijn eerste pole was al spectaculair, maar de derde plaats is fantastisch.

Rinus, die dit jaar voor het eerste racet in de Indycars, krijgt het steeds beter naar zijn zin. Hij is de beste rookie ( beginneling ) en heeft vandaag zijn beste resultaat van het jaar bereikt.

Zo, dat is knap! :thumbsup:

Ik hoorde Rob van Gameren hierover in het F1 café, maar toen lag hij nog op de 5e plek volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

 

1 minuut geleden zei Helmine:

Maar ff serieus, komt die man niet uit rood gebied? 10 dagen in quarantaine en daarna max 2 mensen per dag bezoeken....

Ik vrees voor menig ongevuld schoentje

Ja, daar heb je zeker een punt... :sadwalk:

Maar misschien gaat de Sint dit jaar ook wat meer vanuit de cloud werken? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Helmine:

....Ik vrees voor menig ongevuld schoentje

Gelukkig heb ik dat geheel in eigen beheer.1165302813_Laughingandpointing.jpg.3a6763c521c8b8cfffa2fd0fd3f84267.jpg  Ik ben op zolder al een maat 84 aan het maken, dan past er zonder problemen een grote tv in. Whistle.png.c496b53344bef0167f243eb482399872.png

195262334_Imsayingnothing.jpg.b93f06a2f14bfce459ab61831508d931.jpg Verder zeg ik helemaal niets.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...