Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2020


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

2 uur geleden zei Linkalovers:

Heel af en toe stuur ik iemand een Persoonlijke Mail en vandaag dus ook. Maar tot mijn verbazing zit mijn mailbox nokkie vol! 124% aan PM, geen idee hoe dit zover gekomen is. Natuurlijk niet allemaal even serieus, sterker nog, bijna alles is kolder, maar toch wel ff 124%. Moet ik al m'n fanmail weggooien :o:mad::down::no::crybaby:, voordat ik weer iemand kan 'spammen' :wistling:.



1769924902_mailboxvol-1.png.ff1ef9ea789b7594d5c99f6aeb40892f.png

Ik heb even gekeken, en de instelling voor het maximaal aantal berichten stond op 25. Ik heb hem nu opgehoogd naar 50. Dat moet voldoende zijn toch? En anders maar eens grote schoonmaak! ;)

Of dit aantal nu lager stond als eerder dat weet ik eerlijk gezegd niet, want ik heb er niet eerder naar gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Peetee:

Ik heb even gekeken, en de instelling voor het maximaal aantal berichten stond op 25. Ik heb hem nu opgehoogd naar 50...

Die PeeTee ook, die slaapt volgens mij ook nooit. Altijd bezig om de leden het naar hun zin te maken :notworthy:.


Maar nu heb ik een serieus probleem :dontgetit: !! Was zojuist mijn mailbox nog bomvol met fanmail :clap:, moest ik veel mails verwijderen :crybaby:om nog nieuwe :inlove: fanmail te kunnen ontvangen :Just_Cuz_13: en nu is m'n mailbox vier dubbel zo LEEG geworden :sadwalk:.  Crisis:4fvgdaq_th:, paniek :wallbash:, stress :o, HELP !:blink:!


:crybaby:3:crybaby:2:crybaby:%:crybaby:
mailbox-2.png.99625fd5a9a6331dfa6ebb0067fcdfad.png

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Linkalovers:

Die PeeTee ook, die slaapt volgens mij ook nooit. Altijd bezig om de leden het naar hun zin te maken :notworthy:.


Maar nu heb ik een serieus probleem :dontgetit: !! Was zojuist mijn mailbox nog bomvol met fanmail :clap:, moest ik veel mails verwijderen :crybaby:om nog nieuwe :inlove: fanmail te kunnen ontvangen :Just_Cuz_13: en nu is m'n mailbox vier dubbel zo LEEG geworden :sadwalk:.  Crisis:4fvgdaq_th:, paniek :wallbash:, stress :o, HELP !:blink:!


:crybaby:3:crybaby:2:crybaby:%:crybaby:
mailbox-2.png.99625fd5a9a6331dfa6ebb0067fcdfad.png

Och jee ... Crisis in Huize Linkalovers! :4fvgdaq_th:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond ( om +/- 00:15 ) de komeet Neowise gezien. Deze stond laag, maar goed zichtbaar boven de horizon, richting NNW. Zelfs in de stad ( heel veel lichtvervuiling ), was deze duidelijk te zien. Met een verrekijker was een duidelijk heldere stip zien, met een mooie waaier erachter. De komende dagen staat deze steeds hoger aan de hemel.
92ea45f4a44a3ed24ee4d01178893fb0.jpg.49831619af4b65606d561fa0965744c3.jpg


Bijna recht daartegenover is Jupiter ( en Saturnus ) niet te missen, want deze planeet is zeer helder. Meer informatie, zie hier.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de komeet nog niet gezien.

Wel toen ik vannacht rond half vier even wakker was even buiten gekeken, maar richting het noordoosten :4fvgdaq_th:, omdat ik dacht dat Neowise zich daar zou zijn. Wel was Venus heel helder te zien.
Ik zal de komende nachten nog eens een poging wagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei regenboog2:

Dat zou ik ook wel willen, maar ik heb dat niet goed geregeld (moet altijd zelf roepen) :)

Ik heb zomaar het gevoel dat er een reorganisatie aan zit te komen ... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...