Spring naar bijdragen
Brenweseli31

uitroepteken van concept verdwijnt niet na log

Aanbevolen berichten

hallo,

Als ik een cache vind dan ga ik via mijn iPhone naar de geocachingapp. Daar druk ik op 'Log' - 'gevonden' en dan vink ik 'concept' aan zodat ik thuis rustig de log kan schrijven op mijn Mac of iPhone. Daar komt dan een blauw uitroepteken ipv een smiley. Nu is mijn probleem dat ik thuis na het loggen wel een smiley krijg op de cachepagina zelf, mijn aantal is verhoogd en de log staat op de pagina, maar op de kaart blijft er een uitroepteken staan.

kan er iemand mij daarbij helpen? Ik vind het echt niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Dat probleem hebben wij dus ook! En nu zij  bij sommigen de uitroeptekens ook weer weg en is het net alsof we die nooit gevonden hebben! Lees dus graag mee. Ik heb trouwens een Samsung. 

bewerkt door Kitty55

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kaartresultaten worden opgeslagen in het cachegeheugen (een computerterm die niets met geocachen te maken heeft) en hergebruikt. Je moet de app dus even 'dwingen' de data opnieuw op te vragen.

Even in een ander gebied caches opvragen en dan weer terug helpt meestal wel.
Ook het filter aanpassen en weer terugzetten is een optie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites