Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2019


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

20 minuten geleden zei regenboog2:

Oeps, kunnen we een nieuwe vragen aan de Goedheiligman, of zelf nog even snel halen tijdens Black Friday.

De speakers moeten nog maar een paar nummers door pruttelen. Daarna genoeg tijd om eens rond te kijken. Ik heb ook geen zin, met deze mooie muziek, iets anders te doen dan luisteren en mee te joelen ( ehhh :wistling: ) zingen bedoel natuurlijk.

Die BlackFriday valt trouwens behoorlijk tegen. Ik had wel wat op het oog, maar 't heeft niet de prijs gehaald die ik me had gesteld. Dus helaas pindakaas.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei regenboog2:

Oeps, kunnen we een nieuwe vragen aan de Goedheiligman, of zelf nog even snel halen tijdens Black Friday.

Marktplaats is de oplossing, zojuist een setje besteld. Iets groter dan de originele, want die zijn gewoon te klein. Als we hier de volle bierglazen niet van de bar krijgen, dan drinken we ze eerst wel leeg.

33-33-inch-Super-heavy-subwoofer-Bass-speaker-unit-speaker-HIFI-SPEAKER-original-subwoofer-giant-speaker.jpg_q50.jpg.e0880bcbd766421d6d7d0b6c98c40af7.jpg

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Linkalovers:

Marktplaats is de oplossing, zojuist een setje besteld. Iets groter dan de originele, want die zijn gewoon te klein. Als we hier de volle bierglazen niet van de bar krijgen, dan drinken we ze eerst wel leeg.

33-33-inch-Super-heavy-subwoofer-Bass-speaker-unit-speaker-HIFI-SPEAKER-original-subwoofer-giant-speaker.jpg_q50.jpg.e0880bcbd766421d6d7d0b6c98c40af7.jpg

Daar kun je bijna een bad in nemen! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Peetee:

Ik ben bang dat het een behoorlijk knetterend badje zou worden ... 

Knetterend ? Spetterend bedoel je. Kijk hier maar eens.

Ach, iedereen heeft tegenwoordig een bubbelbad, dat is zó 2018. Dit wordt de nieuwe rage en die mag jij gratis uitproberen !!

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei harrie:

Ja, zo'n soort act, had ik ook van PeeTee verwacht/ingedachte. Maar na een toezegging, kruipt hij nu terug :wistling:

Als we het magazijn opruimen, kunnen we daar dan ook zoiets 'installeren' ? Is daarvoor dan ook een bepaald alcohol niveau voor nodig?

Ook dit filmpje is erg leuk.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...